  • Data: 2022-07-29 19:22:41
    Temat: Re: elektryfikacja 2
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29.07.2022 14:18, J.F wrote:

    > No ok, ale to nie wymaga 800 km zasiegu :-)

    ale teoretyczne 300km to też mało. Ja mam średnio coś ponad 50km do
    pracy, czyli ponad 100km dziennie. Na autostradzie jadąc 80mph zajmuje
    to 35-40minut i zbiornik w vanie wystarcza na tydzień. Nie wiem ile km
    zrobiłbym elektrykiem, ale miałem kiedyś auto na gaz w PL. Zbiornik z
    butlą w kole, więc wystarczał na 300km. Stacji trzeba było szukać co
    200km, na autostradzie po 150km trzeba było myśleć gdzie zjechać.
    Bezsensowne marnowanie czasu. Bez znaczenia, że ten gaz tankował się
    kilka minut

    Lukasz