  • Data: 2022-07-30 01:08:06
    Temat: Re: elektryfikacja 2
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello ddddddddddddd,

    Friday, July 29, 2022, 7:22:41 PM, you wrote:

    > ale teoretyczne 300km to też mało. Ja mam średnio coś ponad 50km do
    > pracy, czyli ponad 100km dziennie. Na autostradzie jadąc 80mph zajmuje
    > to 35-40minut i zbiornik w vanie wystarcza na tydzień. Nie wiem ile km
    > zrobiłbym elektrykiem, ale miałem kiedyś auto na gaz w PL. Zbiornik z
    > butlą w kole, więc wystarczał na 300km. Stacji trzeba było szukać co
    > 200km, na autostradzie po 150km trzeba było myśleć gdzie zjechać.
    > Bezsensowne marnowanie czasu. Bez znaczenia, że ten gaz tankował się
    > kilka minut

    Przesadzasz. Jeżdżę samochodem z silnikiem 170 KM i 36 litrowym
    zbiornikiem LPG w kole. Żeby dojść do spalania 18 l/100 km trzeba
    jechać ciągle 180-190 km/h a to na polskiej autostradzie da się obecnie
    wykonać jedynie na krańcowym, wschodnim odcinku A4. Sprawdzone
    własnoręcznie. Przy normalnych prędkościach spalanie wynosi 12 l/100
    km i zbiornik wystarcza na 300 km. Szukać stacji? Co kilka km jest
    jakaś stacja z LPG. Tyle można dojechać na benzynie.

    --
    Best regards,
    RoMan