    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: elektryfikacja
    Date: Sat, 23 Jul 2022 15:24:36 +0200

    W dniu 2022-07-23 o 09:54, Shrek pisze:

    > E tam - dojebiemy 10 miliomów izer będzie w pytę!
    Całe szczęście szanse na to zerowe :)

    Nie uprawiaj
    > czarnowidztwa, mamy jeszcze 10 lat rządów pis
    No jak patrzę na opozycję to możesz mieć rację, tym bardziej że pis robi
    wszystko żeby wygrać za wszelką cenę, po nich to będzie potop. Czytałem
    że jakiś po-wiec się wypowiedział że jakby oni przejeli władzę to i tak
    pole manewru już mają bardzo małe, po prostu wiele spraw już dano jest
    zaorane, dwa lepiej żeby pis zjadł tą żabę którą przygotował i wyłożył
    się na kolejne XX lat.

    i będa elektrownie, infara
    > i izery dla każdego. I nie będziesz mógł narzekać, bo łagier;P
    No jak pójdą dalej stylem putinowskim to może tak za parę lat być, już
    podobno w tej ustawie węglowej próbują przemycić że będą mogli dowolnie
    uznawać organizacje za anarchistyczne a to już prosta droga do
    podciągnięci takich pod zamach stanu ze wszystkimi tego konsekwencjami.

    --
    Janusz