  • Data: 2022-07-22 18:25:55
    Temat: Re: elektryfikacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.07.2022 o 16:56, ii pisze:

    > Panel daje 2kWh na dzień.

    Miałem z tobą nie gadać, więc tylko sprostuje dla reszty. W polsce z
    prawidłowo ustawionego panelu 1kWp dostajemy rocznie 950kWh. Razy 0,4
    (400 watów) to będzie 380kWh podzielić przez 365 to 1.04kWh dziennie.
    Przy optymalnie ustawionym a rozmawiamy o takim na płask i nie cały czas
    na słońcu. Czyli optymalnie przesadziłeś dwukrotnie, w praktyce 10
    krotnie. Po samej stronie zasilania. Reszty nie chce mi się analizować
    bo na wejściu masz gówno, wiec na wyjściu dalsza analiza może
    odowiedziec tylko czy na rzadko czy na gęsto.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!