  • Data: 2022-07-22 07:22:10
    Temat: Re: elektryfikacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.07.2022 o 01:11, ii pisze:

    > Twierdziłeś, że 10 lat temu pisałeś. Ale Ty to pokaż :-)

    Nie chce mi się szukać - od początku dyskusji o elektykach o tym
    pisałem, że prąd nie bierze się z gniazdka i nie mamy infry. Ale jak
    chcesz to możesz uznać, że było inaczej i czuć się zwycięzcą - mam to
    gdzies:P

    > Skoro "elektryków jest tyle co kot napłakał"

    Czego nie rozumiesz? Nie wyłączają też z tego powodu, że wszyscy
    poinstalowali pompy ciepła - ale jakby poinstalowali to by brakło/

    > Ale popisać se możesz.

    No mogę. Myślałem że do tego służą grupy dyskusyjne.

    > No to kupuj. Wtedy zaczniesz gadać z sensem.

    Na chuj mi elektryk jak nie mam go jak ładować? Ty se kup samolot i
    opisz jak ci poszło.

    > A ja mam po blokiem taką budę z prądem co obok niej staję.

    No i się cieszymy twoim szczęściem. My nie mamy.

    > No wiesz, od czegoś trzeba zaczynać.

    Aha. Dobra ja kończę dyskusję - mamy infrę do masowej elektromobilności
    bo podwójnei sprawdziło - podłączyło gokarta i nie wyjebało, więc można
    podłączyć 20 milionów izer i też nie wyjebie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!