eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaelektryczny zamek - samoróbka - energooszczędny › Re: elektryczny zamek - samoróbka - energooszczędny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED!not-for-mail
    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: elektryczny zamek - samoróbka - energooszczędny
    Date: Tue, 8 Sep 2015 17:53:28 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Lines: 27
    Message-ID: <msn056$ls1$1@srv.chmurka.net>
    References: <msa5ia$vsd$1@dont-email.me> <msa6fv$ogj$1@speranza.aioe.org>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <55ea239b$0$27517$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <55ea3288$0$27520$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <55eb1f61$0$27517$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <55eb27bc$0$8367$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <msmek0$4p5$1@dont-email.me>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <msmqfh$6hv$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <55eef553$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
    <msmuft$lf2$1@srv.chmurka.net> <msmv76$288$2@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.192.88.238
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.chmurka.net 1441727462 22401 213.192.88.238 (8 Sep 2015 15:51:02 GMT)
    X-Complaints-To: abuse-news.(at).chmurka.net
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Sep 2015 15:51:02 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: PiotrGalka
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:685614
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> napisał w wiadomości
    news:msmv76$288$2@node2.news.atman.pl...
    > Piotr Gałka wrote:
    >
    >> Zwykły wolant też. Była taka katastrofa. Pilot lekko ruszył wolantem
    >> (przypuszczają, że sięgał po kawę), co wyłączyło autopilota, z czego
    >> sobie nie zdali sprawy i walnęli w górę.
    >
    > To jest znów problem projektowy interfejsu. Powinien dostać
    > co najmniej ostrzegawczy sygnał dźwiękowy, a może i neonem
    > po oczach, że kluczowa dla powodzenia lotu funkcja zmieniła
    > swój stan. I potwierdzić.
    >
    Z tego co pokazali to jakiś jeden, mały, podświetlony kwadracik (wśród
    dziesiątków innych) zgasł.
    Autopilot wtedy nie wyłączył się całkiem tylko zmienił tryb pracy i zamiast
    prowadzić do pasa i lądować zaczął utrzymywać zadany przez pilota kierunek
    (skoro ruszył wolantem tzn., że zadał kierunek), a ta lampka sygnalizowała
    tryb pracy. Działo się kilkanaście mil przed lotniskiem pod sam koniec
    ostatniego zakrętu przed lądowaniem. Utrzymywany kierunek różnił się od
    prawidłowego chyba o 1 stopień, a opadanie było prawidłowe, była mgła, a
    100..300m obok lotniska była góra. Drugiemu pilotowi coś się nie zgadzało z
    GPS, ale pierwszy go uspokajał, że się zdarza i że zaraz sam wyrówna. Żaden
    nie zauważył tej lampki.
    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: