-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news-out1.kab
elfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!bandi.nntp.kabelfoon.nl!feeder.news-service.com
!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!postnews.google.com!24g2000yqy.goo
glegroups.com!not-for-mail
From: JAM <j...@y...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: elektryczne wspomaganie kierownicy
Date: Tue, 4 May 2010 19:57:03 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 26
Message-ID: <4...@2...googlegroups.com>
References: <n...@4...com> <hr29id$5oc$1@news.onet.pl>
<b...@4...com> <hr340o$s74$1@news.onet.pl>
<6...@k...googlegroups.com>
<hr3i0r$22o$1@news.onet.pl>
<d...@q...googlegroups.com>
<hr4cfa$m5b$1@news.onet.pl>
<9...@s...googlegroups.com>
<k...@4...com>
NNTP-Posting-Host: 76.112.1.230
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1273028224 11179 127.0.0.1 (5 May 2010 02:57:04 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Wed, 5 May 2010 02:57:04 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: 24g2000yqy.googlegroups.com; posting-host=76.112.1.230;
posting-account=nrUPGwkAAAA8KS3ZpDtIRdtV-DAhQOgS
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US) AppleWebKit/532.5
(KHTML, like Gecko) Chrome/4.1.249.1064 Safari/532.5,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2277477
[ ukryj nagłówki ]On May 4, 5:23 pm, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>
> >Raczej nie. Zbyt duza zwloka czasu reakcji. W hydraulicznych niestety
> >musisz stale utrzymywac cisnienie robocze aby nie bylo wyczuwalnej
> >zwloki we wspomaganiu.
>
> Cisnienie robocze moze byc w akumulatorze.
Ano mozna, tylko koszty rosna juz nie mowiac braku dodatkowych zalet.
Elektryczne systemy pozwalaja na aktywne kontrolowanie wielu
parametrow, bardzo latwo zmienic szybko stopien wspomagania w funkcji
wielu parametrow jak chociazby szybkosci pojazdu czy stopnia skrecenia
kol itp. za pomoca software kompletnie za darmo.
> Teraz nie tylko samochod przestanie reagowac na pedal gazu i kluczyk,
> ale dodatkowo na kierownice. Najpierw sie sam rozpedzi do 200km/h, a
> potem skreci w w drzewo :-)
Hydraulika tez moze sie zepsuc. Zatnie sie zaworek i samochod
skreci :-)
>
> J.
JAM
http://marchel.home.comcast.net/~marchel/
Następne wpisy z tego wątku
- 05.05.10 07:57 J.F.
- 05.05.10 08:00 J.F.
- 06.05.10 10:04 nom
- 08.05.10 22:54 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=