eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyelektryczne wspomaganie kierownicy › Re: elektryczne wspomaganie kierownicy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news-out1.kab
    elfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!bandi.nntp.kabelfoon.nl!feeder.news-service.com
    !feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!postnews.google.com!24g2000yqy.goo
    glegroups.com!not-for-mail
    From: JAM <j...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: elektryczne wspomaganie kierownicy
    Date: Tue, 4 May 2010 19:57:03 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 26
    Message-ID: <4...@2...googlegroups.com>
    References: <n...@4...com> <hr29id$5oc$1@news.onet.pl>
    <b...@4...com> <hr340o$s74$1@news.onet.pl>
    <6...@k...googlegroups.com>
    <hr3i0r$22o$1@news.onet.pl>
    <d...@q...googlegroups.com>
    <hr4cfa$m5b$1@news.onet.pl>
    <9...@s...googlegroups.com>
    <k...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 76.112.1.230
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1273028224 11179 127.0.0.1 (5 May 2010 02:57:04 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 5 May 2010 02:57:04 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: 24g2000yqy.googlegroups.com; posting-host=76.112.1.230;
    posting-account=nrUPGwkAAAA8KS3ZpDtIRdtV-DAhQOgS
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US) AppleWebKit/532.5
    (KHTML, like Gecko) Chrome/4.1.249.1064 Safari/532.5,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2277477
    [ ukryj nagłówki ]

    On May 4, 5:23 pm, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > >Raczej nie. Zbyt duza zwloka czasu reakcji. W hydraulicznych niestety
    > >musisz stale utrzymywac cisnienie robocze aby nie bylo wyczuwalnej
    > >zwloki we wspomaganiu.
    >
    > Cisnienie robocze moze byc w akumulatorze.

    Ano mozna, tylko koszty rosna juz nie mowiac braku dodatkowych zalet.
    Elektryczne systemy pozwalaja na aktywne kontrolowanie wielu
    parametrow, bardzo latwo zmienic szybko stopien wspomagania w funkcji
    wielu parametrow jak chociazby szybkosci pojazdu czy stopnia skrecenia
    kol itp. za pomoca software kompletnie za darmo.

    > Teraz nie tylko samochod przestanie reagowac na pedal gazu i kluczyk,
    > ale dodatkowo na kierownice. Najpierw sie sam rozpedzi do 200km/h, a
    > potem skreci w w drzewo :-)

    Hydraulika tez moze sie zepsuc. Zatnie sie zaworek i samochod
    skreci :-)

    >
    > J.

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: