-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.onet
.pl!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: elektryczne wspomaganie kierownicy
Date: Tue, 04 May 2010 23:23:52 +0200
Organization: -
Lines: 26
Message-ID: <k...@4...com>
References: <n...@4...com> <hr29id$5oc$1@news.onet.pl>
<b...@4...com> <hr340o$s74$1@news.onet.pl>
<6...@k...googlegroups.com>
<hr3i0r$22o$1@news.onet.pl>
<d...@q...googlegroups.com>
<hr4cfa$m5b$1@news.onet.pl>
<9...@s...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1273008232 14509 82.143.187.50 (4 May 2010 21:23:52 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 4 May 2010 21:23:52 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2277462
[ ukryj nagłówki ]On Tue, 27 Apr 2010 19:22:38 -0700 (PDT), JAM wrote:
>On Apr 26, 11:46 am, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
>> Użytkownik "JAM" <j...@y...com> napisał
>> A nie mozna jakiejs pompy o zmiennym wydatku czy elektrycznej
>> wylaczanej, zeby nie obciazaly silnika stale ?
>
>Raczej nie. Zbyt duza zwloka czasu reakcji. W hydraulicznych niestety
>musisz stale utrzymywac cisnienie robocze aby nie bylo wyczuwalnej
>zwloki we wspomaganiu.
Cisnienie robocze moze byc w akumulatorze.
>> Tak wlasnie mi sie wydawalo, ale patrzac na te ilustracje .. to
>> wyglada na samohamowne :-)
>> A juz na pewno stawiajace spory opor inercyjny.
>
>Nie wiekszy niz zepsuta hydraulika. Elektrzyczne poza oszczednoscia
>paliwa przynosza rowniez liczne nowe mozliwosci, ktore dotad nie
>istnialy.
Teraz nie tylko samochod przestanie reagowac na pedal gazu i kluczyk,
ale dodatkowo na kierownice. Najpierw sie sam rozpedzi do 200km/h, a
potem skreci w w drzewo :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.05.10 04:48 JAM
- 05.05.10 04:57 JAM
- 05.05.10 07:57 J.F.
- 05.05.10 08:00 J.F.
- 06.05.10 10:04 nom
- 08.05.10 22:54 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=