eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyelektryczne wspomaganie kierownicyRe: elektryczne wspomaganie kierownicy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.onet
    .pl!not-for-mail
    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: elektryczne wspomaganie kierownicy
    Date: Tue, 04 May 2010 23:23:52 +0200
    Organization: -
    Lines: 26
    Message-ID: <k...@4...com>
    References: <n...@4...com> <hr29id$5oc$1@news.onet.pl>
    <b...@4...com> <hr340o$s74$1@news.onet.pl>
    <6...@k...googlegroups.com>
    <hr3i0r$22o$1@news.onet.pl>
    <d...@q...googlegroups.com>
    <hr4cfa$m5b$1@news.onet.pl>
    <9...@s...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1273008232 14509 82.143.187.50 (4 May 2010 21:23:52 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 May 2010 21:23:52 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2277462
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 27 Apr 2010 19:22:38 -0700 (PDT), JAM wrote:
    >On Apr 26, 11:46 am, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    >> Użytkownik "JAM" <j...@y...com> napisał
    >> A nie mozna jakiejs pompy o zmiennym wydatku czy elektrycznej
    >> wylaczanej, zeby nie obciazaly silnika stale ?
    >
    >Raczej nie. Zbyt duza zwloka czasu reakcji. W hydraulicznych niestety
    >musisz stale utrzymywac cisnienie robocze aby nie bylo wyczuwalnej
    >zwloki we wspomaganiu.

    Cisnienie robocze moze byc w akumulatorze.

    >> Tak wlasnie mi sie wydawalo, ale patrzac na te ilustracje .. to
    >> wyglada na samohamowne :-)
    >> A juz na pewno stawiajace spory opor inercyjny.
    >
    >Nie wiekszy niz zepsuta hydraulika. Elektrzyczne poza oszczednoscia
    >paliwa przynosza rowniez liczne nowe mozliwosci, ktore dotad nie
    >istnialy.

    Teraz nie tylko samochod przestanie reagowac na pedal gazu i kluczyk,
    ale dodatkowo na kierownice. Najpierw sie sam rozpedzi do 200km/h, a
    potem skreci w w drzewo :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: