eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyelektryczne klopotyRe: elektryczne klopoty
  • Data: 2017-08-30 10:43:23
    Temat: Re: elektryczne klopoty
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-08-29 o 19:22, J.F. pisze:

    >>>> Przejada 200 km same, na lawecie, czy trzeba szukac po drodze
    >>>> ladowarki ?
    >>>> A moze agregat pradotworczy holowac :-)
    >>> J.
    >>>
    >>> Ursus City Smile ma 180 km zasięgu. Sądzę, że jest to zasięg w
    >>> mieście. Powinien zatem dojechać o własnych siłach. A jak nie -
    >>> sztywny hol i tyle. Poza tym być może wystarczy na podłodze
    >>> zainstalować prowizorycznie jeszcze kilka akumulatorów i dojedzie. :-)
    >
    > A jak policja skontroluje i odkryje przerobki niezgodne z homologacja ? :-P

    A policja ma dostęp do homologacji dla danego modelu?

    >> Z zakładów Ursusa do Warszawy będzie sporo więcej niż te 200km.
    >
    > Z Lublina do Warszawy niecale 200 ..

    Fabryka Ursusa jest po przeciwnej stronie niż wyjazd na Warszawę.
    W dodatku prawie za miastem. Do tego objazdy w granicach miasta
    bo na właściwej trasie w mieście remont już dwa lata a może i
    dłużej.

    >> Jak podają zasięg 180km to jest to zasięg teoretyczny tak jak spalanie
    >> w pojazdach z silnikami spalinowymi. W praktyce spalanie jest sporo
    >> większe a zasięg mniejszy.
    >
    > Ale po miescie. W trasie to pewnie te 180km przejedzie.

    Doświadczenie twierdzi ze jak producent podaje spalanie 6l to oznacza
    że na drodze tego nie uzyskasz. Tylko w warunkach laboratoryjnych.
    A tu trzeba na prawdziwą drogę z prawdziwymi korkami i objazdami.

    > Ale ... z prekoscia 50 czy 30 ?
    > Dobrze, ze tam S-ki nie ma ... a raczej zle, bo latwiej taki autobus
    > jadacy 50 na ekspresowce wyprzedzic, niz na zwyklej drodze :-)
    >
    >> Co do holowania to dzisiaj nie zaryzykował bym holowania pojazdu
    >> bez wspomagania kierownicy, na to nawet sztywny hol nie pomoże.
    >
    > Jak sie od poczatku zacznie holowac, to na wspomaganie pradu powinno
    > starczyc :-)

    Ale holownik to koszt taki jak lawety czy tira. A trzeba rejestrację,
    ubezpieczenie i kierowce autobusu, czyli dodatkowe koszty.

    > No i pewnie ma regeneracyjne hamowanie, wiec kierowca noga z gazu,
    > ewentualnie leciutko hamulec, i holownik laduje akumulatory :-)

    A holownik spali 40 litrów zamiast 30.

    >> Przewiezienie na tirze czy innej lawecie to koszt kilku tysięcy.
    >
    > one cos 2.5mln kosztuja, wiec kilka tysiecy to nie jest wielki koszt.
    > Ba - po dodaniu ubezpieczenia moze wyjsc taniej :-)

    Ale jest i trzeba go ponieść.

    >> Najtaniej będzie dołączyć mały generatorek za kilkaset złotych
    >> i niech po drodze kierowca zrobi sobie przerwę na ładowanie.
    >
    > Przerwa dobra rzecz ... i chyba nawet obowiazkowa.
    > Hm, maja w miejskich autobusach tachografy ?
    > A jak nie maja, to wolno im po trasie jezdzic ?

    Czasami na trasie się je widuje.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: