    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: elektryczna Norwegia
    Date: Fri, 11 Oct 2024 11:57:20 +0200

    W dniu 11-10-2024 o 11:50, J.F pisze:

    > W zasadzie oczywiste. Są ciągle duże rabaty na nowe i dopłaty?

    Rabaty są takie jak nigdy wcześniej.
    A dopłaty zależą od sposobu finansowania.
    Leasingi też będą nimi objęte, ale trzeba wyłożyć kasę i wniosek w
    przyszłym roku.

    > Przy leasingu termin zwrotu ustalony, i dalsza cena cię nie
    > interesuje.

    Żaden leasingodawca nie da Ci auta na warunkach, na których straci.
    To czego nie zapłacisz rezygnując z wykupu, będzie duuuużo niższe od
    wartości na dzień zakończenia umowy.

    A i z leasingami z ratą balonową nie ma tak dobrze - dealerzy nie chcę
    odkupować aut, mimo że taki zapis był w umowie leasingowej i niewiele im
    możesz zrobić.

    Czyli która opcja?