  • Data: 2024-10-11 15:59:24
    Temat: Re: elektryczna Norwegia
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 11 Oct 2024 15:37:52 +0200, Cavallino wrote:
> [...]

    [...]
    > Trzeba naciskać, albo poszukać cenników wyprzedażowych.
    > Ale np. Ioniq5 z 2023 z AWD i baterią 77 kWh, z ratą wynajmu poniżej
    > 1500 zł kusi....

    A ile tych rat i co dalej?

    > Najlepsze ceny mają takie które długo stoją.

    No tak, 2025 się zbliza :-)

    > I to i to zapewne.

    Czyli na takie naprawdę nowe rabaty nieduże ?

    > Ale bank nie mówił że on odkupi.
    > A dealera nie przymusi, żeby kupił powyżej wartości.

    Takie cwaniaczki?
    Ale zaraz - musiało to być w umowie zapisane ... i pewnie było -
    wysoka kwota wykupu przez klienta?
    I zaledwie możliwość odkupu przez dealera, po cenie wedle jego
    widzimisie?

    A leasing "na firmę", czy prywatny?

    > W Polsce jest, w Norwegii nie.
    > Tam JUŻ nikt nie hejtuje, bo by się ośmieszył.

    Ale kupują te elektryki, czy sie wstrzymują z decyzją?

    Bo jesli mają 2.8mln samochodów ... licząc 20 lat jazdy,
    to tak 140 tys rocznie nowych by trzeba, 12 tys miesięcznie
    .. a kupują 10 tys/mc, to zapaści w zasadzie nie ma. Nie było.

    Tu oryginalny artykuł
    https://www.bilbransje24.no/nyheter/956132

    ale wiele aktualnych danych to tam nie ma.

    > Z powodu tego, że muszą jeździć kilkuletnim bev, bo odsprzedać ciężko, a
    > delerzy w ogóle nie chcą słyszeć o używkach.
    >
    > Sam tak mam. ;-)

    Elektryki takie dobre, to co się przejmujesz :-)

    Ale skoro takie rabaty, to kup se następnego :-P

    J.