  • 11. Data: 2019-11-17 19:44:23
    Temat: elektronika
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    No i jeszcze tytuł wątku - ale rzeczywiście do wyboru jest tylko zdrobnienie - choć
    akurat w tym wypadku może być adekwatne.

  • 12. Data: 2019-11-17 19:49:43
    Temat: Re: elektronika
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 17 listopada 2019 12:27:26 UTC+1 użytkownik Piotr Wyderski napisał:
> [...]
    jednocześnie móc obcinać laski z biura?
    > Nie rwij dupy z własnej grupy. Z cholernie wielu powodów. Pamiętaj,
    > ostrzegałem.

    Ostrzegają już na pierwszym roku - prodziekan Jakubiak nam mówił: "Jak tu studiowałem
    i chodziło się na imprezy, np. do Stodoły, to nie było nic gorszego niż jak
    przychodzili chłopak z dziewczyną i oboje byli z tego samego wydziału".
    Odpowiedzią był głos z sali: "Nadal tak jest."
    Szczęśliwie na moim roku nie było czego szukać - ale na następnym były takie 3 (na
    600 przyjmowanych na rok osobników gatunku ludzkiego - w tym ok. 1/30 z chromosomami
    XX) że proszę wstać...

  • 13. Data: 2019-11-17 19:59:59
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 17.11.2019 o 19:44, Dawid Rutkowski pisze:
    > No i jeszcze tytuł wątku - ale rzeczywiście do wyboru jest tylko
    > zdrobnienie - choć akurat w tym wypadku może być adekwatne.

    /elektro(kitaje/ni)czka/ -- czyli:

    /elektro(kitaje)czka/
    /elektro(ni)czka/

    --
    Matematyka to księżniczka: jest taka... piękna!
    Fizyka to prawdziwa potęga.

  • 14. Data: 2019-11-17 21:04:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 17 listopada 2019 20:00:01 UTC+1 użytkownik jaNus napisał:

    > /elektro(kitaje/ni)czka/ -- czyli:
    >
    > /elektro(kitaje)czka/
    > /elektro(ni)czka/

    Elektroczka mi się podoba :)
    Tak w stylu zza wschodniej granicy - a i tam ciekawe elektroczki można spotkać.
    Niestety - wszystko, co ze wschodu, najbliższego czy dalekiego, to jednak tylko przez
    okulary - krętek blady to nie jest mila pamiątka :(

  • 15. Data: 2019-11-18 07:59:14
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Dawid Rutkowski wrote:

    > Ostrzegają już na pierwszym roku - prodziekan Jakubiak nam mówił

    Pierwszy rok to dzieciarnia, ja miałem na myśli oskarżenie o
    molestowanie seksualne w miejscu pracy. Gdzieniegdzie podchodzi się do
    tego całkiem poważnie.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 16. Data: 2019-11-18 09:27:26
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Piotr Wyderski <p...@n...mil> wrote:

    > Pierwszy rok to dzieciarnia, ja miałem na myśli oskarżenie o
    > molestowanie seksualne w miejscu pracy. Gdzieniegdzie podchodzi się do
    > tego całkiem poważnie.

    Tak... to jest ten przypadek, gdzie wystarczy pomówienie. Brak dowodów nie
    przeszkadza, dowody na niewinność też nie.

  • 17. Data: 2019-11-18 09:32:04
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-11-17 o 01:48, PiteR pisze:
    > ze mną pracuje, Chinka, rączęta jak łapy labradora. Jak słodko niesie
    > zasilacz ;)
    >
    > Udźwig ma może z 5kg. Najpierw przynosi laptopa i pcb, potem zasilacz i
    > oscyloskop.
    >
    > Czy warto zainwestować w okulary dwustrefowe żeby dobrze widzieć pcb i
    > jednocześnie móc obcinać laski z biura?

    A pracujecie w Polsce?
    Bo ja słyszałem że w Polsce nie ma Chińczyków.
    I Chinek.

  • 18. Data: 2019-11-18 09:36:17
    Od: robot <a...@o...pl>

    > Szczęśliwie na moim roku nie było czego szukać - ale na następnym były takie 3 (na
    600 przyjmowanych na rok osobników gatunku ludzkiego - w tym ok. 1/30 z chromosomami
    XX) że proszę wstać...

    Ja na architekturze miałem raj w tej kwestii.

  • 19. Data: 2019-11-18 09:39:19
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > ze mną pracuje, Chinka, rączęta jak łapy labradora. Jak słodko niesie
    > zasilacz ;)
    >
    > Udźwig ma może z 5kg. Najpierw przynosi laptopa i pcb, potem zasilacz i
    > oscyloskop.

    Dobrze, że nie lutownicę.

    https://i.imgur.com/5AWcRPZ.jpg

  • 20. Data: 2019-11-18 10:21:23
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Queequeg wrote:

    > Tak... to jest ten przypadek, gdzie wystarczy pomówienie. Brak dowodów nie
    > przeszkadza, dowody na niewinność też nie.

    Z punktu widzenia korporacji lepiej gościa prewencyjnie zwolnić, zawsze
    będzie "zamieszany w kradzież zegarka".

    To jest jak ze słynną jednodolarową aukcją z Teorii Gier: jedyny sposób,
    by wygrać, to nie przystąpić do gry. Co nie jest takie bardzo trudne, na
    świecie jest jakieś 3.8 miliarda kobiet (i rośnie). W tym jakieś 4
    tysiące "tych jednych na milion".

    Pozdrawiam, Piotr