  • 1. Data: 2015-02-05 10:38:32
    Temat: ekspert od sim900
    Od: Marek <f...@f...com>

    Czy jest na grupie ekspert od tych modułów? Chciałbym wymienić
    doświadczenia z tymi modułami.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2015-02-05 13:30:48
    Temat: Re: ekspert od sim900
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    > Czy jest na grupie ekspert od tych modułów? Chciałbym wymienić doświadczenia z tymi
    modułami.

    Chciałbyś "wymienić doświadczenia z tymi modułami"? Chyba miało być: z ekspertami od
    tych modułów. :)

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 3. Data: 2015-02-05 13:55:05
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > Chciałbyś "wymienić doświadczenia z tymi modułami"?
    > Chyba miało być: z ekspertami od tych modułów. :)

    Jeśli z ekspertami, to chyba nie *wymiana*.

    Jarek

    --
    Mistrz powiedział -- uczyć się i ciągle ćwiczyć.

  • 4. Data: 2015-02-06 07:52:40
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    > Jeśli z ekspertami, to chyba nie *wymiana*.

    W takim razie, co?

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 5. Data: 2015-02-06 13:02:50
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > W takim razie, co?

    Od eksperta można po prostu uzyskać informacje.

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2015-02-06 13:04:33
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > Jeśli z ekspertami, to chyba nie *wymiana*.

    Czemu nie? Podręcznikowa wymiana poglądów: przychodzi
    z własnymi, wychodzi z eksperta... :-)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 7. Data: 2015-02-06 13:09:58
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Piotr Wyderski napisał:

    > Czemu nie? Podręcznikowa wymiana poglądów: przychodzi
    > z własnymi, wychodzi z eksperta... :-)

    Nie jest to jednak wymiana poglądów *z* ekspertem.
    Bo gdyby mu tak w zamian zostawił własne, to ten
    by chyba nie był tym zachwycony.

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2015-02-06 14:40:48
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    > Od eksperta można po prostu uzyskać informacje.

    No i jeśli ekspert A uzyska informacje od eksperta B, a ekspert B powie
    coś mądrego w określonym temacie ekspertowi A (czego A nie wiedział),
    to chyba jest _wymiana_ informacji, nie?
    Wiadomo, że słowa 'wymiana" w przypadku wymiany informacji nie interpretuje
    się w taki sposób jak np. dla wymiany znaczków pocztowych przez kolekcjonerów,
    czyli jak jeden kolekcjoner da znaczek drugiemu, to go już nie ma, ale w zamian
    dostaje inny. Natomiast informacja, przekazana podczas wymiany pozostaje
    w głowie osoby przekazującej.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 9. Data: 2015-02-06 15:56:40
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > No i jeśli ekspert A uzyska informacje od eksperta B, a ekspert
    > B powie coś mądrego w określonym temacie ekspertowi A (czego A nie
    > wiedział), to chyba jest _wymiana_ informacji, nie?

    Czyli że anons ten należy traktować jako wezwanie do powołania
    Koła Ekspertów Modułu SIM900? Hmm... myślałem, że cel był inny,
    ale kto wie.

> [...]
    > to go już nie ma, ale w zamian dostaje inny. Natomiast informacja,
    > przekazana podczas wymiany pozostaje w głowie osoby przekazującej.

    To jest najbardziej miłe w wymianie informacji, tem brak strat. Usenet
    jest zresztą świetnym medium do prowadzenia podobnych transakcji.
    Z tym że przeważnie typowy scenariusz wygląda tak, że ktoś zaczyna
    od opisu swoich doświadczeń w rodzaju "trzy dni już siedzę nad modułem
    XYZ-4268, podłączam dzyndzlotron fazowy, ale zamiast oczekiwanego
    świergolenia mam podrygi skrośne". Potem może nastąpić pytanie o to,
    czy ktoś również prowadził eksperymenty z tym urządzeniem i ma tak
    samo bogate wnioski. Jeśli szczęście dopisze, może trafić się dyskutant,
    któremu urządzenie dotąd wciąż świergoliło, za to nijak nie udało
    się go zmusić do podrygów skrośnych. Ale teraz, po zastąpieniu dwóch
    przyczłapów dzyndlotronem, podrygi wykonuje jak się patrzy. I to jest
    właśnie wymiana doświadczeń.

    --
    Jarek

  • 10. Data: 2015-02-06 16:35:58
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 6 Feb 2015 15:56:40 +0100, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > To jest najbardziej miłe w wymianie informacji, tem brak strat.
    Usenet
    > jest zresztą świetnym medium do prowadzenia podobnych transakcji.

    Tak, a dowodem na "bezstratność" wymiany informacji w Usenecie jest
    ta Wasza, jakże merytoryczna, dyskusja w tym wątku.

    --
    Marek