  • Data: 2011-05-31 16:11:16
    Temat: Re: ekrany w słońcu
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Widzisz, po raz kolejny upada Twoja wersja (nie tylko zresztą), że
    > telefon (smartphone) nadaje się do wszystkiego. Sam pomysł czytania
    > książki z telefonu na plaży uważam za dość irracjonalny - poza plażą
    > podobnie. Do czytania książek są specjalne e-readery, które mają inne
    > wyświetlacze. Podobnie z robieniem zdjęć telefonem - od tego jest
    > aparat fotograficzny. Oczywiście, awaryjnie można się wspomóc
    > telefonem, ale jego podstawowym przeznaczeniem nie jest robienie zdjęć,
    > czy czytanie książek.
    tak. Gorzej jak niespodziewanie wyskakuje sytuacja gdy masz 45 minut
    bezczynności. Bez przygotowania. Wtedy możliwość czytania książek jest
    bardzo przydatna. Z praktyki mogę powiedzieć ze tekst biało czarny na
    ekranie widać o wiele lepiej niż stronę www, czy mapę. Jeśli chodzi o
    czytelność wyświetlacza na słońcu to problemem nie jest "nieczytelność"
    tylko niebo odbijające sie w ekranie jak w lusterku.
    Co do fotografi - wszyscy wiemy. Albo lepiej wszyscy powtarzamy.... bo
    mało kto wie ze liczy sie rozmiar matrycy a nie ilość jej punktów( w
    praktyce)
    Trzeba by zrobić badania których zadaniem powinno być wskazanie jak
    ludzie wykorzystują swoje telefony. Myślę ze mp3 wygra, nawet z
    rozmowami. foto będzie wysoko. nawigacja również. ale oglądanie filmów?
    Jeśli mam racje to akceptowalny byłby ekran lepiej widoczny w słońcu, a
    gorzej oddający barwy. NAwet wolny. ja to bym nawet postawił na czarno
    biały z 16 odcieniami szarości ale zeby miał dużą rozdzielczość i mało
    prądu konsumował.

    ToMasz