  • 41. Data: 2007-01-25 11:20:24
    Temat: Re: ebay blokuje neo a przy okazji dsl-e z puli 83.
    Od: Robert CyberM <c...@s...net>

    > jest
    > klient -> dostawca -> tresc
    > jak nie dziala tresc to pierw zglaszasz do dostawcy - o to chyba w tym
    > watku chodzilo ?
    chodzi o to ze nie jestes w stanie zagwarantowac dostepu do tresci jesli
    temu kto ta tresc udostepnia na tym nie zalezy. mowienie klientowi ze jest
    inaczej sie czysta sciema, tylko tyle chcialem wykazac. jak tresc bedzie u
    mnie a ja poloze serwer to nic nie zrobisz i tyle, ale czy to bedzie
    znaczylo ze Twoja siec jest do bani ? moim zdaniem nie.
    --
    Robert CyberM

  • 42. Data: 2007-01-25 11:43:16
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Thu, 25 Jan 2007 12:20:24 +0100, Robert CyberM wrote:

> [...]
    > mnie a ja poloze serwer to nic nie zrobisz i tyle, ale czy to bedzie
    > znaczylo ze Twoja siec jest do bani ? moim zdaniem nie.

    w przedmiotowej sprawie zas chodzi o to ze rzekomo najwiejszy serwis
    aukcyjny na swiecie wchodzac na jakis rynek nie potrafi w sposob
    niezawodny zapewnic do siebie dostepu z sieci najwiekszego dostawcy drutow
    w tym kraju, a potem megazdziwienie ze ciagle sa i jeszcze dlugo beda w
    cieniu allegro

    --
    futszaK
    0601061867

  • 43. Data: 2007-01-25 11:46:32
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "Robert CyberM" <c...@s...net> wrote in message

> [...]
    > mnie a ja poloze serwer to nic nie zrobisz i tyle, ale czy to bedzie
    > znaczylo ze Twoja siec jest do bani ? moim zdaniem nie.

    Ja mam podejscie klienckie, skoro inna siec ma dostep do tresci ktora mnie
    interesuje, a Twoja nie ma to jest do bani i ide konurencji ktora ma dostep
    do interesujacych mnie tresci. Kilenta g. obchodza jakies miedzyoperatorskie
    rozgrywki, on chce miesc ebay.pl w przegladarce i juz, a jesli jego ISP nie
    potrafi mu tego dac to pewnie poszuka takiego ISP co potrafi.

    Daniel

  • 44. Data: 2007-01-25 12:08:16
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Daniel Chlodzinski napisa?(a):

> [...]
    > miedzyoperatorskie rozgrywki, on chce miesc ebay.pl w przegladarce i
    > juz, a jesli jego ISP nie potrafi mu tego dac to pewnie poszuka takiego

    A z.e w mie;dzyczasie problem "sam zniknie", bedzie tym bardziej s'wiadczyc'
    na niekorzys'c' tego, który klienta ola?.

    c.b.d.o.

    M.

  • 45. Data: 2007-01-25 12:20:27
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Daniel Chlodzinski napisał(a):
> [...]
    > miedzyoperatorskie rozgrywki, on chce miesc ebay.pl w przegladarce i
    > juz, a jesli jego ISP nie potrafi mu tego dac to pewnie poszuka takiego

    dokladnie
    patrz awantura z asterem po usunieciu tvn-turbo z oferty

    --
    Mateo

  • 46. Data: 2007-01-25 12:31:19
    Od: Robert CyberM <c...@s...net>

> [...]
    > a jesli jego ISP nie potrafi mu tego dac to pewnie poszuka takiego ISP co
    ok, to teraz powiedz jak umozliwic dostep do moich, przykladowych, kwiatkow.
    klade serwer i mowie Ci wprost "bedzie lezal i juz" ? powiesz
    klientowi "mam siec do bani, niestety nie jestem w stanie zapewnic dostepu
    do tych kwiatkow" tak ? i jak sie ma to do Twojego podejscia klienckiego ?
    jak powiem "chcesz miec kwiatki, ok, dokop do mnie swiatlo... to tylko np.
    500km" to bedziesz kopal zeby byc w zgodzie ze swoim klienckim
    swiatopogladem ?

    przekonaj mnie teraz ze mozesz to zrobic, ze mozesz zapewnic dostep do moich
    kwiatkow mimo ze mi na tym nie zalezy, ba mimo ze poloze serwer (moze na
    zlosc Tobie) ??
    --
    Robert CyberM

  • 47. Data: 2007-01-25 12:40:28
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Robert CyberM napisał(a):
> [...]
    > kwiatkow mimo ze mi na tym nie zalezy, ba mimo ze poloze serwer (moze na

    tyle ze to nie jakis portalik z golymi ...
    ale system aukcyjny generujacy kupe kasy na sekunde

    --
    Mateo

  • 48. Data: 2007-01-25 13:19:37
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Robert CyberM wrote:

> [...]
    > jak powiem "chcesz miec kwiatki, ok, dokop do mnie swiatlo... to tylko np.
    > 500km" to bedziesz kopal zeby byc w zgodzie ze swoim klienckim

    Jak wyłożysz serwer to nikt nie będzie miał dostępu i dostawca będzie
    mógł z czystym sumieniem powiedzieć - kwiatki nie działają. Klient nie
    ucieknie bo u konkurencji też przecież nei działają.
    Jak zablokujesz tylko jego sieć, a klient zobaczy u sąsiada że jemu
    działają, to będzie miał pretensje do dostawcy. Bo przecież innym
    działa. I raczej ciężko mu będzię wytłumaczyć że to ty zablokowałeś :)

  • 49. Data: 2007-01-25 13:40:35
    Od: Robert CyberM <c...@s...net>

    > tyle ze to nie jakis portalik z golymi ...
    > ale system aukcyjny generujacy kupe kasy na sekunde
    ale ja to wszystko rozumie (chyba jak wiekszosc) problem w tym ze jesli
    wlascicielowi portalu (czy np. ebay) nie zalezy zeby dzialo to nic nie
    zrobisz. przeciez nie wybudujesz punktu styku do najwiekszych portali zeby
    zawsze dzialaly w Twojej sieci. mozesz zadzwonic/napisac do nich ale nie
    mozesz zapewnic klienta ze to cos da, bo jesli druga strona nie bedzie
    zainteresowana to nic nie zdzialasz. tym samym nie mam wplywu na to co
    dzieje sie poza Twoja siecia, w najmniejszym stopniu.
    --
    Robert CyberM

  • 50. Data: 2007-01-25 13:41:56
    Od: Robert CyberM <c...@s...net>

> [...]
    zawsze dzialaly w Twojej sieci. mozesz zadzwonic/napisac do nich ale nie
    mozesz zapewnic klienta ze to cos da, bo jesli druga strona nie bedzie
    zainteresowana to nic nie zdzialasz. tym samym nie masz wplywu na to co