  • Data: 2007-01-25 13:50:07
    Temat: Re: ebay blokuje neo a przy okazji dsl-e z puli 83.
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    spit napisał(a):
    > Na dsl-ach z adresami 80. wszystko dziala na 83. juz nie...
    > Dzownilem do TP i stwierdzili ze nic nie moga poradzic...paranoja.
    > Jedyne wyjscie dla 83. to uzywanie w3cache..tylko jak dlugo ;)

    cały wątek jest do kitu, bo zawiera złe założenia.

    dsl nie jest do świadczenia usług dostępu do internetu (nie do tego
    został stworzony, a że sie da to inna sprawa). Zatem jak jesteś
    "operatorem na dslu" i twoją klasę adresową blokuje ktoś, to się
    zgłaszasz do swojego dostawcy. Ponieważ to nie jest usługa operatorska,
    to tpsa się spuszcza na drzewo, bo ich nie interesują argumenty typu:
    100 osobom nie działa.

    Rozwiązanie: załóż sobie porządne łącze _operatorskie_ i miej własną
    klasę adresową.
    Jak świadczysz usugi na dslu to jesteś patrząc od strony tepsy drobnym
    ich klientem, zatem sa pewne procedury zgłaszania takich rzeczy itd. ale
    to nie znaczy, ze będa cię traktować priorytetowo itp. część adresów
    tepsy siedzi w róznych bralcklistach i co ? oni pewnie cos z tym zrobią
    wczesniej czy później (wiem, że zaraz padnie stwierdzenie, ze "nic nie
    robią"). Ale to sprawa operatora. Zawsze możesz przestac być jego
    klientem. W sumie nic więcej nie zrobisz.

    Wojtek