  • Data: 2011-05-28 08:55:54
    Temat: Re: eagle via solder maska
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.05.2011 15:45, Marek S pisze:
    > solder maskę zrobić tak:
    > wydrukować negatyw,
    Do tego są warstwy tStop i bStop w eagle. Tylko musisz im zmienić wzór
    na jednolity.

    > lutowane , pomalować całość farbą i potem zmyć nitrem wtedy farba sie odklei
    > z miejsc gdzie był termo transfer .
    Jaką farbę używasz?

    > Próbowałem wdmuchać cynę w otwory ale kiepsko to idzie (hot airem).
    Cyna ma dość duże napięcie powierzchniowe - jeżeli ściany otworu nie
    będą pokryte czymś 'cynolubnym' to się nie da.

    Jak masz chwilę (ja nie mam) to spróbuj ELPOX 15:
    - naklejasz na płytkę folię kuchenną
    - rozrabiasz trochę żywicy i do strzykawki
    - opierasz strzykawkę na przelotce i wtłaczasz aż się zrobi plama z
    drugiej strony

    Jestem bardzo ciekaw efektów....

    Michoo