  • Data: 2024-07-07 14:05:03
    Temat: Re: eSIM na czym polega
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-07-07, 2late <d...@w...pl> wrote:

    > Nie rozumiem pytania.

    Przykładowo, skanuję sobie kod QR, telefon coś tam brzdąka, że
    instaluje, potem mówi, że nie może zainstalować, albo w ogóle nie
    rozpoznaje kodu/adresu. Sytuacja hipotetyczna, bo mi się wszystko
    poinstalowało. Inna możliwość. Wszystko się instaluje bez błędu, esim
    sie pojawia na liście, ale nie łaczy się z siecią operatora. Jeszcze
    inna: łączy się z siecią operatora, ale nie działa (nie można zadzwonić,
    nie ma internetu).

    --
    Marcin