  • 11. Data: 2014-06-06 10:53:18
    Temat: Re: eSATA
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Czym się różnią poszczególne wersje Synology 214 ?
    599 to podejrzanie tanio (no chyba, ze netto bez VAT).

    -----

  • 12. Data: 2014-06-06 18:17:08
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 09/05/2014 11:28, m wrote:

    > Ale laptop ma to czego nie mają NASy - wifi.

    W czym problem podpiąć WiFi na USB?
    (pomijając fakt, że IMO WiFi w NASie to głupi pomysł (blokujemy port
    USB), bo NAS wpięty w LAN z reguły ma dostęp do routera a ten znowu
    przeważnie ma WiFi)
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 13. Data: 2014-06-06 19:16:16
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 06/06/2014 17:17, Michal Lukasik wrote:

> [...]
    > bo NAS wpięty w LAN z reguły ma dostęp do routera a ten znowu przeważnie ma

    Na taka okazje specjalnie kupilem sobie 'range extender' ktory dalej jest
    podlaczony do NASa kablem. W moim przypadku Zyxel i TP-Link
    http://www.tp-link.com/en/products/details/?model=TL
    -WA730RE#down

  • 14. Data: 2014-06-10 09:36:25
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    z wrote:

    > Połączenie eSata u mnie na studio 1555 jest dość niestabilne. Próbowałem
    > różnych ustawień i dwóch różnych stacji dokujących.
    > eSata nadaje się do okazyjnego połączenia ale z dużą prędkością a po USB
    > (woollnniieejj) może działać tygodniami.
    > Wiem teoria u mnie rozminęła się z praktyką :-)

    Nie mam studio 1555, tylko laptopa z gniazdkiem eSATA oraz obudowę RAID
    z dwoma dyskami. Używam tego na co dzień od trzech lat i działa jak
    dzwon. Nie potwierdzam niestabilności połączenia przez eSATA.