  • 1. Data: 2011-12-15 14:05:12
    Temat: e71 wyłączenie przesyłu danych w roamingu
    Od: "bitri" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    mam pakiet internetowy w plusie na terenie Polski.
    W związku z tym jestem podpięty na stałe do np.poczty.
    Często muszę jednak wyjeżdżać za granicę,czy można w e71 zablokować
    transmisję danych tylko w roamingu?
    Tak jak np.w androidzie 2.3,bez problemu to działa.
    W symbianie nie mogę dokopać się do tej funkcji.
    Z góry bardzo dziękuję.

  • 2. Data: 2011-12-15 15:07:20
    Temat: Re: e71 wyłączenie przesyłu danych w roamingu
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "bitri" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> [...]
    > Tak jak np.w androidzie 2.3,bez problemu to działa.
    > W symbianie nie mogę dokopać się do tej funkcji.

    Zapytaj Tomka tu na tej grupie - on twierdził że Nokia i Symbian
    to najbardziej intuicyjny user interface i najłatwiejszy system
    operacyjny do konfiguracji :-))))

  • 3. Data: 2011-12-15 16:15:27
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-12-15 15:05, bitri pisze:
> [...]
    > transmisję danych tylko w roamingu?
    > Tak jak np.w androidzie 2.3,bez problemu to działa.
    > W symbianie nie mogę dokopać się do tej funkcji.

    A nie możesz tego zrobić z poziomu plusowego systemu obsługi klienta ?