  • Data: 2010-04-21 08:19:25
    Temat: Re: e63 vs e51 Play
    Od: daromar <d...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 21 Apr 2010 00:04:27 +0200, Tomek84 napisał:

    > Witam
    > Mam pytanie.Czy ktos z Was posiadal lub posiada te telefony?Niedlugo
    > zmieniam tel i mysle nad tymi modelami co w temacie.Za e63 przemawia
    > qwerty i spory wyswietlacz (potrzebuje mobilny i sprawny dostep do
    > internetu)Z kolei za e51 wykonanie i trzymanie baterii. Jak wyglada
    > sprawa z wieszaniem sie tych telefonow. Nie korzystam z aparatu (jesli
    > tak to bardzo zadko).Ktory z nich jest szybszy(niby symbian ten sam)?
    > Myslalem nad e71 ale za droga a e52 czytalem ze sie wiesza i gubi
> [...]

    Mam E63 więc będzie głównie o tym modelu.
    E63 ma jeszcze większą baterię niż E51 i przy delikatnym używaniu
    wytrzymuje nawet do 4-5 dni, przy intensywnym 2-3.
    Poza tym spory ekran pełne qwerty i zwykły jack 3,5 mm (E51 ma 2,5)
    czyli można podpiąć dowolne słuchawki.
    Procesor chyba ten sam co w E51 więc szybkość działania podobna.
    Obudowa to plastik ale dość dobrze zrobiony, tylna klapka wygląda dość
    delikatnie ale po roku używania nic się z nią nie dzieje.
    Za sprawą pełnej klawiatury i baterii 1500 mAh mała to ona nie jest.
    Aparat robi zdjęcia w najlepszym wypadku średnie i to jest chyba
    największy minus, a i GPSa brakuje.

    na stronie nokii można porównać je dokładniej:
    http://www.forum.nokia.com/Tools_Docs_and_Code/devic
    eComparison.xhtml?dev=
    [E63]

    --