  • 21. Data: 2003-08-19 18:44:22
    Temat: Re: e-wro: stan obecny (długie)
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "Jacek Orłowski" <J...@o...biskupin.wroc.pl> napisał(a):

    > e-wro bardzo nie chce sie przyznac do tego z czym maja styk ;)

    a po co maja sie przyznawac?

    aut-num: AS28982
    as-name: E-WRO
    descr: Miejskie Sieci Informatyczne Wroclaw
    descr: Dolnyslask - Polska
    descr: Habitat Networks of Wroclaw
    descr: Lower Silesia - Poland
    import: from AS20960 at 62.87.244.130 accept ANY
    export: to AS20960 announce { 81.168.240.0/22, 81.168.244.0/24 }
    import: from AS15857 at 62.87.128.174 accept ANY
    export: to AS15857 announce { 62.87.244.0/22, 81.168.244.0/22 }
    remarks: peering and BGP issues - mailto:B...@e...net
    remarks: abuse reports - mailto:a...@e...net
    remarks: registry contact - mailto:R...@e...net
    admin-c: EWRO1-RIPE
    tech-c: EWRO2-RIPE
    mnt-by: E-WRO-MNT
    mnt-routes: E-WRO-MNT
    cross-mnt: PL-DIALOG-MNT
    cross-nfy: PG2589-RIPE
    notify: R...@e...net
    changed: n...@e...net 20030811
    source: RIPE

    oglasza ich dialog i tktelekom, co ciekawe -- z wykorzystaniem
    kawalkow (2x /22) swoich PA.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www,frasunek,com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: przemyslaw$frasunek,com ** keyId: CD3F1FE5 | C0613BE3 | EC78FAB5 *

  • 22. Data: 2003-08-19 18:44:36
    Temat: Re: e-wro: stan obecny (d?ugie)
    Od: p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > Raczej nie. To wyjscie to emailowe bylo, jak rozumiem?

    Nie tylko,
    - Bitnet e-mail, relay (obecny IRC), simtel (via e-mail), praca zdalna i coś
    by się jescze znalazło
    - internet (Wrocław miał wtedy chyba 19.2 kb/s) full - wtedy jeszcze nie
    było www, tylko goher

  • 23. Data: 2003-08-20 07:06:45
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl writes:

> [...]
    > by się jescze znalazło
    > - internet (Wrocław miał wtedy chyba 19.2 kb/s) full - wtedy jeszcze nie

    To chyba musiales logowac sie na maszyne podpieta do EARNa - zadna
    to bramka, zwykly komputer :-) No i oczywiscie podpiety do Internetu,
    bo mogl byc wpiety tylko do EARNu przeciez.

    simtel to co to? Bo jedyne z czym mi sie kojarzy to wsmr-simtel20
    (DEC zdaje sie TOPS20/System 20 w White Sands Missile Range, zamkniety
    o ile pamietam jak wojsko odcinalo MILNET od reszty sieci), i pozostale
    po nim/kontynuowane archiwa np. na oak.oakland.edu.

    Masz na mysli taki patent, ktory sie chyba nazywal trickle (chyba ze
    to bylo cos innego), a ktoremu mozna bylo np. w mailu albo innym
    SENDem podac co ma zrobic przez FTP, i ktory przesylal wyniki mailem?
    IIRC to dzialalo z dowolnym FTP i glowne zastosowanie tego bylo
    w przypadku maszyn, ktore nie byly wpiete do Internetu (naturalnie
    maszyna robiaca za bramke musiala byc wpieta zarowno do BITNETu
    jak i do Internetu).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 24. Data: 2003-08-20 07:07:30
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    coś
    > by się jescze znalazło
    > - internet (Wrocław miał wtedy chyba 19.2 kb/s) full - wtedy jeszcze nie

    Mowisz o Plearn przciez to byl dial-up do Kopenhagi 9,6 kb/s na poczatku :)
    Potem chyba juz lacze stale satelitarne do Szwecji i nawet drugie bylo do
    Wiednia 64kb/s ehhh stare czasy.

  • 25. Data: 2003-08-20 09:35:28
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > IIRC to dzialalo z dowolnym FTP i glowne zastosowanie tego bylo
    > w przypadku maszyn, ktore nie byly wpiete do Internetu (naturalnie

    Niekoniecznie. My tego używaliśmy w mojej szkole (ZSE w Bydgoszczy) w jakimś
    95 roku do ściągania plików. Niestety mieliśmy wtedy tylko dostęp z DOS-a do
    Internetu, a zostawianie na noc ka9q nie wchodziło w grę. Więc się zamawiało
    pliki. A pocztę się czytało minuetem, o.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 26. Data: 2003-08-20 09:35:35
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    In pl.internet.polip, "ROBBO 2" <r...@o...pl> wrote:

    >Mowisz o Plearn przciez to byl dial-up do Kopenhagi 9,6 kb/s na poczatku :)
    Do Kopenhagi, ale oczywiście nie dialup.

    >Potem chyba juz lacze stale satelitarne do Szwecji i nawet drugie bylo do
    >Wiednia 64kb/s ehhh stare czasy.
    To już czasy NASK.
    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH-University of Science and Technology, Cracow, Poland. O

  • 27. Data: 2003-08-20 17:19:45
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:

> [...]
    > Internetu, a zostawianie na noc ka9q nie wchodziło w grę. Więc się zamawiało
    > pliki. A pocztę się czytało minuetem, o.

    minuet to jakos "pozniej" wyszedl..ale fakt ze niezla kobyla to byla
    :))) fajny kombajn

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski
    CCNP/CCSP/SCSA

  • 28. Data: 2003-08-20 17:19:50
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Krzysztof Halasa wrote:

> [...]
    > po nim/kontynuowane archiwa np. na oak.oakland.edu.
    >
    > Masz na mysli taki patent, ktory sie chyba nazywal trickle (chyba ze

    a nie bitftp ?

  • 29. Data: 2003-08-21 06:54:23
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl> writes:

    > a nie bitftp ?

    Moglo byc bitftp, moglo byc fileserv, chyba jeszcze cos... Nie pamietam
    juz dokladnie.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 30. Data: 2003-08-21 18:22:28
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 8 Krzysztof Halasa wrote:

    > Raczej nie. To wyjscie to emailowe bylo, jak rozumiem?

    Dokładnie tak.

    --
    Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.2.2, OE-QuoteFix,