  • 11. Data: 2003-08-12 13:15:06
    Temat: Re: e-wro: stan obecny (d?ugie)
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "ceglak" <c...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bhacqo$fdc$1@absinth.dialog.net.pl...

    > no jasssssnee...nawet jak ten router, ktory ma IP publiczne jest dalej
    > polaczony laczem dial up. yhy.

    no a czemu nie ???

    w ofercie piszesz "polaczenie z najblizszym routerem brzegowym - 100 Mbit" i
    jest to zgodne z prawda

    pozdrawiam
    --
    Mateusz Swatek

  • 12. Data: 2003-08-12 13:15:11
    Od: e...@d...art.pl

    ceglak <c...@f...onet.pl> wrote:

    > no jasssssnee...nawet jak ten router, ktory ma IP publiczne jest dalej
    > polaczony laczem dial up. yhy.

    podazajac dalej tym tokiem rozumowania, mozna by zrobic sobie dsl powiedzmy
    512k i powiedziec na osiedlu 20 000 mieszkancow, ze oferujemy dostep do
    internetu z predkoscia 100mbit/s

    i prawnie to by mialo byc ok? ciezko mi w to uwierzyc

    epsilon
    --
    Yeah, yo mama dresses you funny and you need a mouse to delete files.
    GIT/CM d? s-:+ a-- C++ UL++++$>IS$ P+ L++(+++) E- W++ N+ o? K? w++(+++)

  • 13. Data: 2003-08-12 14:35:16
    Od: "ceglak" <c...@f...onet.pl>

    > no a czemu nie ???

    A to temu, ze np. e-wro trąbi jakie to możliwości daje ich sieć, i jak
    szybki jest u nich Internet, a może się okazać, że mają bardzo wąskie
    gardło z innymi sieciami i tyle.

  • 14. Data: 2003-08-12 18:55:24
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@i...pl>

    > A to temu, ze np. e-wro trąbi jakie to możliwości daje ich sieć, i jak
    > szybki jest u nich Internet, a może się okazać, że mają bardzo wąskie
    > gardło z innymi sieciami i tyle.

    marketing czyni cuda

    podejrzewam ze maja duze lacze, ale go nie powiekszaja wraz ze wzrostem
    ilosci userow

    pewnie chca teraz sie odrobic .. ale czy nie za szybko ?

    pozdrawiam
    --
    Mateusz Swatek

  • 15. Data: 2003-08-13 17:36:58
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    e...@d...art.pl writes:

> [...]
    > internetu z predkoscia 100mbit/s
    >
    > i prawnie to by mialo byc ok? ciezko mi w to uwierzyc

    Sprawa jest prosta - istotna jest tylko przepustowosc dla uzytkownika,
    przy zalozeniu, ze nie ma znaczacych strat pakietow pomiedzy
    uzytkownikiem i duzymi providerami w Polsce i na swiecie.

    Znaczace straty pakietow to np. 5%, przy czym 10% i wiecej oznacza
    awarie linku (jest rownoznaczne z brakiem routingu do danej sieci).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 16. Data: 2003-08-14 04:33:54
    Temat: Re: e-wro: stan obecny (długie)
    Od: "Łukasz Dec" <l...@b...usun.pl>

    Łącza e-wro to jakaś większa tajemnica. Kiedyś chciałem się dowiedzieć,
    pisząc artykuł, ale dopiero po dłuższym molestowaniu otrzymałem enigmatyczną
    odpowiedź:

    "Dysponujemy obecnie 3 łączami z dostawcami zewnętrznymi.
    Planujemy kolejne. Kryterium oceny naszej oferty nie może być sprowadzone do
    kwestii przepustowości łącz do operatów zewnętrznych, ponieważ nie jesteśmy
    firmą "sticte dotępową" - istotna część ruchu w naszej sieci związana jest
    wyłącznie z jej obrębem (10/100Mb/s). Jest tak, gdyż nasi użytkownicy mogą
    wykorzystując naszą siec komunikować sie pomiędzy sobą a nie tylko "wyjść"
    na zewnątrz do Internetu. Daje nam to możliwość wdrożania w przyszłości
    kolejnych usług, o których pisałem w odpowiedziach. Charakter budowanej
    sieci metro ujawni się w całości właśnie w momencie implementacji tych
    usług. Suma wykupionych przez nas przepływności kilkukrotnie przewyższa
    minimalną (10 Mb/s) przepływność oferowanej przez nas linii abonenckiej."

    Przyjmijmy więc, że mają kilkadziesiąt mega do trzech dostawców, z których
    jednym jest na pewno Dialog.
    Taki był przynajmniej stan na początku lipca.

    Łukasz Dec (BiznesNet)

  • 17. Data: 2003-08-14 04:34:14
    Od: Leszek <r...@f...onet.pl>

    > A to temu, ze np. e-wro trąbi jakie to możliwości daje ich sieć, i jak
    > szybki jest u nich Internet, a może się okazać, że mają bardzo wąskie
    > gardło z innymi sieciami i tyle.

    A kto pamieta jak Polpak-T mial na cala polske 8Mbps wyjscia na zachod
    przez Teleglobe?

    Tak sie rozrzewnilem.

    Leszek

    --
    http://www.google.com
    Search before you ask.

  • 18. Data: 2003-08-19 06:48:07
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 5 Leszek wrote:

    > A kto pamieta jak Polpak-T mial na cala polske 8Mbps wyjscia na
    > zachod przez Teleglobe?

    To wcale nie są takie odległe czasy. Mi się jeszcze przypomina wyjście
    uczelniane przez bramkę EARN'u, ale wtedy to chyba o takim polpaku nie
    myślano.

    --
    Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.2.2, OE-QuoteFix,

  • 19. Data: 2003-08-19 12:08:21
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

     --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl> writes:

    > To wcale nie są takie odległe czasy. Mi się jeszcze przypomina wyjście
    > uczelniane przez bramkę EARN'u, ale wtedy to chyba o takim polpaku nie
    > myślano.

    Raczej nie. To wyjscie to emailowe bylo, jak rozumiem?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 20. Data: 2003-08-19 13:25:01
    Od: "Jacek Orłowski" <J...@o...biskupin.wroc.pl>

    Użytkownik "Łukasz Dec" <l...@b...usun.pl>
    napisał w wiadomości news:bhdi9p$n86$1@news.onet.pl...

    > Taki był przynajmniej stan na początku lipca.

    e-wro bardzo nie chce sie przyznac do tego z czym maja styk ;)
    gdy przeprowadzalismy wywiad z ich rzecznikiem tez unikal
    tego stwierdzenia; z moim informacji wynika ze maja styk
    z Dialogiem, Kolpakiem i Futuro - ale ile to nie mam zielonego
    pojecia.

    Polecam: http://www.chip.pl/arts/n/article_65641.html

    a w szczegolnosci fragment wywiadu:

    http://www.chip.pl/arts/n/sub/article_65646.html