  • Data: 2011-05-09 18:51:37
    Temat: Re: e-ink, czyli bialy do bialego.
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 9 May 2011 12:41:59 +0200, ąćęłńóśźż <a...@i...pl>
    wrote:

    >Mam już parę miesięcy Kindelka w wersji na Europę (hardware 3.1) (a może na Resztę
    Świata ;))
    >A teraz dopiero co małolactwo dostało w prezencie wersję na Amerykę (hardware 3.0.2)
    (MUSIAŁA być wersja na Amerykę, bo tylko w
    >tamtej wersji biała obudowa).
    >No i jest problem:
    >Na moje oko białe tło w egzemplarzu wersji europejskiej jest sporo bielsze, niż
    "białe" tło w egzemplarzu wersji amerykańskiej.
    >Normalnie może by się nie zwróciło uwagi, ale przy moim europejskim egzemplarzu to
    tamten Hamerykaniec ma czarne litery na tle
    >jasnoszarym, a nie na tle białym :-((
    >Ki diabeł?
    >Wada serii, czy wada konkretnego egzemplarza?
    >Jak porównać "biały do białego"?

    Weź dwie białe kartki z dziurą wyciętą pośrodku. Zakryj Kindla
    europejskiego, zakryj Kindla afr... amerykańskiego, tak, żeby było
    widać jeno ekran. Teraz porównaj, czy któryś ma bielszy ekran. Możesz
    zrobić zdjęcie i gdzieś wrzucić.

    (Też sądzę, że to złudzenie spowodowane barwą obudowy.)

    --
    Maciej Bójko