  • 11. Data: 2010-04-01 06:22:03
    Temat: Re: e-fotojoker - (nie)obsługa klienta
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    "Arkadiusz P. Płanica" napisal:
    > Na stronie cena niższa niż na półce o jakieś 200-300 PLN
    > więc pytam gościa o co chodzi?
    > Ano przy zamówieniu przez neta jest taniej.

    Ano chodzi o to samo, o co chodzi bankom przy bankomatach:
    zmniejszenie koniecznego rozmiaru obsługi i utrzymywanych
    w sklepie stanów magazynowych. Do obsługi punktu wydań
    wystarczy jeden pracownik, którego kompetencje obejmą
    identyfikację paczki i odebranie pieniędzy, na półkach leżą
    wówczas sprzęty już kupione. W sklepie musisz mieć pracownika
    nieco bardziej rozgarniętego i utrzymywać znaczniejszy stan
    magazynowy, a to kosztuje.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 12. Data: 2010-04-01 06:34:10
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    januszek pisze:

    > Nie tak. Musisz kupić w e-sklepie z odbiorem w wybranym sklepie. Samo
    > pójście do sklepu i powołanie się na ofertę e-sklepu nie zadziała.
    >
    > j.

    Właśnie tak, tak powiedziano mi w sklepie w Kędzierzynie.
    Mam przyjść i powiedzieć, że chcę przez internet i tyle.
    W Opolu do Fotojokera mogę pójść pieszo, ale przepłacę
    około 150zł, bo nie mają innej opcji- informacja sprzedawcy.
    Dlatego dziwi mnie fakt, że w niektórych sklepach można w innych nie.
    Po drugie, dlaczego tak wielka różnica w cenie?

  • 13. Data: 2010-04-01 10:33:58
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Dawid" napisał
    > Nie bardzo rozumiem w czym problem ?
    > Chcą sprzedać taniej, a klient marudzi ?

    Przyjeżdzam do sklepu, biorę obiektyw, płacę 550, wychodzę.
    Przyjeżdzam do sklepu, biorę obiektyw, mówię internet, płacę 415, wychodzę.
    Naprawdę to nic dziwnego.
    Sklepy w Opolu mają tylko opcję 550 zł.
    Aaaa, w ten sposób.
    To faktycznie dziwne.

    adam

  • 14. Data: 2010-04-01 11:05:44
    Od: "Bla" <n...@a...spam.pl>

> [...]
    > Dlatego dziwi mnie fakt, że w niektórych sklepach można w innych nie.
    > Po drugie, dlaczego tak wielka różnica w cenie?

    No to źle zrozumiałeś sprzedawcę. Nie możesz kupić w niższej cenie w sklepie
    na hasło internet.
    Przeczytaj sobie regulamin. Zadzwoń do sklepu internetowego to się dowiesz.
    Jak kupujesz przez internet to możesz odebrać w sklepie lub przyślą ci do
    domu. Jeśli odbierasz w sklepie to musisz dopłacić drobną kwotę za odbiór.
    Dodatkowo jeśli coś się stanie ze sprzętem to sklep także to oleje gdyż
    kupiłeś w sklepie internetowym i to do niego musisz się zwrócić z problemem.
    Kupowałem już kilka przedmiotów w tej sieci. Zawsze przez internet i zawsze
    z odbiorem w sklepie. Zawsze doliczono kwotę o której pisałem wcześniej i
    zawsze informowano mnie, że sprzedawcą jest tak naprawdę sklep internetowy i
    to do niego zwracam się z ewentualnymi problemami. Gdy zamówiłem towar to
    informację o tym że mogę go już odebrać dostawałem jeszcze tego samego dnia.
    Ogólnie polecam sklep internetowy. Ja się na nim jeszcze nie zawiodłem (na
    razie nie miałem jeszcze żadnych problemów ze sprzętem).