  • Data: 2011-12-08 22:07:39
    Temat: Re: dzwonienie do play?
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 08-12-2011 o 22:58:53 Piotr z Frosty <p...@f...com> napisał(a):

    > Mnie to juz nie bardzo interesuje, może gwiezdnego pyłu, sieć play,
    > polsat są problematyczne i tyle,

    Jednak coś tam Ci głowę zaprząta, skoro postanowiłeś się tu tym podzielić,
    zresztą dezinformacją.

    > skoro to nie ich wina to niech idą do sądu.

    Kto ma iść do sądu i po co i o jakiej winie piszesz?

    > Nie muszę dzwonić do mniejszości

    No nic nie musisz, a coś mi się wydaje, że w ogóle dzwonisz nie za dużo,
    za to nadrabiasz pisaniem :)

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Google zachowuje się jak kobieta.
    Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je dokończyć na tuzin sposobów."