eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydzwon, oc sprawcy, chce naprawiac bezgotowkowo a oni wyslali mi kaseRe: dzwon, oc sprawcy, chce naprawiac bezgotowkowo a oni wyslali mi kase
  • Data: 2010-11-05 16:37:57
    Temat: Re: dzwon, oc sprawcy, chce naprawiac bezgotowkowo a oni wyslali mi kase
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Mac" <3...@b...com.pl> napisał w wiadomości

    > Na razie czekam na wyznaczenie przez sąd terminu rozprawy, pozew
    > poszedł.

    Jak to powiedziałby Shrek - "no to sobie poczekasz".

    IMO powinien być przepis który pozwalałby ściągnąć z takiego
    niesolidnego płatnika większą kwotę.

    Np. nie chcą zapłacić? to jak przegrają w sądzie, płaca podwójnie, albo
    potrójnie.
    A nie te gówniane ustawowe odsetki.
    Żeby dziad jeden z drugim się zastanowił czy warto dymać.

    I w każdą stronę tak być powinno. Od razu ludzie solidniej by
    podchodzili do swoich zobowiązań.

    Bo teraz to TU grają na tym że wielu ludzi po prostu nie stać na
    zamrożenie 10 czy 15 tysięcy (na naprawę) do czasu wyroku, a samochód
    potrzebny.
    I de facto jedynym straszakiem na niesolidnego są ew. koszty
    postępowania. A dla TU to pikuś.

    Ja przy takim sporze z TU po prostu zatrudniłem jako pełnomocnika moją
    żonę, i normalnie jej zapłaciłem za zastępstwo procesowe.
    Samochód na firmę, więc moja firma wynajęła jej kancelarię. Wszystko na
    czysto, faktury itd.
    Sędzia trochę się pod nosem uśmiechał, ale koszty zasądził przyzwoite.
    Zresztą, TU jak zobaczyło że jest fachowiec, to specjalnie nie
    przeciągało sprawy.

    --
    Pozdro
    Massai