  • 31. Data: 2010-07-09 09:40:50
    Temat: Re: dzwon TIRa i Meganki na DK6
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    > A co, mieli go zostawić do przyszłych wakacji?
    Nie tylko ciezko TIRa(zestaw) zepchnac zwlaszcza ze jest rozbity - zazwyczaj
    potrzebny jest dobry
    holownik lub dzwig ;-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 32. Data: 2010-07-09 10:11:31
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    On 09.07.2010 09:40, Gabriel 'wilk' wrote:

    > Nie tylko ciezko TIRa(zestaw) zepchnac zwlaszcza ze jest rozbity -
    > zazwyczaj potrzebny jest dobry holownik lub dzwig ;-)
    > pozdrawiam

    Z tym że w tym przypadku, z materiału filmowego, widać że ta cieżarówka
    ma "tylko światła" rozbite, no i trochę plastików poszło. Śmiem
    twierdzić że o własnych siłach zjechała.

  • 33. Data: 2010-07-09 11:00:22
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Tomasz Pyra wrote:

    > W sumie ciekawe co ona sądzi o wypadku i całej takiej sytuacji.
    > Bo znam trochę ludzi którzy uczestniczyli, czy nawet spowodowali
    > dzwony (w przypadku jednej stłuczki to znam nawet obu uczestników,
    > którzy się na wzajem nie znali) i jedna rzecz jest dla wszystkich
    > wspólna - to nie była ich wina.

    Pierwsze słowa to były "jak by mi ustąpił to bym sie zmieściła". Potem
    zaczęła trochę histeryzować, że ją zwolnią.

    Zgrabna, ładna, tleniona blondzia, w eleganckim kostiumie, i kilogramem
    tapety...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 34. Data: 2010-07-09 11:35:51
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

> [...]
    > zaczęła trochę histeryzować, że ją zwolnią.
    >
    > Zgrabna, ładna, tleniona blondzia, w eleganckim kostiumie, i kilogramem

    a łeb pusty jak werbel ...

    @

  • 35. Data: 2010-07-09 13:33:02
    Od: mw <m...@g...com>

    On 8 Lip, 22:43, "Papkin" <s...@s...net> wrote:
    [...]
    > Jak juz ma dzieci to aniolek i by im niebo na ziemi najlepiej zrobil. Pytanie
    > czemu tym dzieciom zafundowal smiertelna chorobe przenoszona droga plciowa? Mam
    > nadzieje ze zonie juz kupiles jakiegos SUV by dzieci mialy wieksze szanse jak
    > wjedzie w auto jakis nacpany nastolatek w bok. W koncu masz dzieci to trzeba je
    > chronic aby na starosc sie jeszcze przydaly ;-)
    Znając popisy epistolarne "to" to on nigdy w lewo nie skręca więc nic
    mu nie wjedzie w bok.

  • 36. Data: 2010-07-09 16:08:23
    Od: "MK" <c...@g...com>

    > Jest nadzieja, ze sami sie wytluka
    > http://www.tvn24.pl/12690,1663733,0,1,zobaczylismy-t
    ylko-kurz-i-lamiaca-sie-ciezarowke,wiadomosc.html
    > pozdrawiam

    Sam możesz kiedyś zasłabnąć i zobaczymy kto jest mądry ...

    Ja nie jeżdżę już dużym, ale jak by na kursie prawa jazdy kat. B wsadzali
    delikwenta na 2h jazdy po mieście na miejscu pasażera w ciężarówce to by
    się dużo poprawiło. Zobaczył by 1 z 2 jak to jest jechać dużym i nie pchali
    by się przed jadącą ciężarówkę zaraz przed światłami jak jest czerwone czy
    jakiś korek itd.

    To takie ot tematu z tymi wypadkami bo wina bezdyskusyjna w tych
    przypadkach.

    Ja dodam od siebie że jak widzę duże auto w lusterku, nawet busa (też może
    być załadowany) jak stoję w korku czy czerwonym świetle i mam jakieś auto
    przed sobą to mam właśnie oczy z tyłu i z przodu żeby w razie czego uciec na
    pobocze, a jak go nie ma to niestety między samochody, ale życie wolę
    uratować .

    Inna sprawa to taka że odstęp między pojazdami stojącymi praktycznie nie
    istnieje. Nie ma reguły czy to trasa czy miasto, a dlaczego ?? Bo zaraz
    jakiś tępy c... wepchnie się w taki odstęp ...

  • 37. Data: 2010-07-09 19:28:28
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie kazdy moze miec idealnego pracodawce i to dzialajacego na lokalnym
    > rynku w dodatku.

    Widzisz - cały problem polega na tym, że jak na razie znajdują się kretyni,
    którzy za możliwość zarobienia "odrobinę więcej" będą jeździli i 20 godzin
    dziennie, knując z tachografani i ustalając z kolegami przez CB trasę
    przejazdu, żeby się nie naciąć na "krokodyle". Gdyby każdy jeden kierowca
    ciężarówki swojemu pracodawcy w jasnych i prostych słowach przedstawił, co
    myśli o pracy w takim wymiarze godzinowym, wtedy pracodawca nie miałby
    chętnych do tej roboty i musiałby zacząć przyjmować normalnie
    funkcjonujących kierowców.
    Ale z mojego doświadczenia ze współpracy w firmami transportowymi wynika, że
    niestety tutaj stawia się tylko na jedno - zarobek. Bezpieczeństwo w czasie
    transportu jest daaaaaleko daleko w tyle.

    Jurand.

  • 38. Data: 2010-07-09 19:30:00
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl>

    Dnia Thu, 08 Jul 2010 15:51:29 +0200, DoQ napisał(a):

    > To debil. Na co sie gapil ze nie widzial zakretu siedzac tak wysoko?
    > SMSa pisal? A moze troche za szybko zaatakowal zakret?

    Podobno kierowca TIRa szukał leków prowadząc i się zagapił.
    Kierowca osobówki pracował u mnie w firmie w magazynie. Jechał z rodziną na
    wakacje - jak widać nie dojechał. Dzisiaj w firmie mieliśmy żałobę.

    Pomijając już winę - dopóki w Polsce nie będzie normalnych dróg z dwoma
    oddzielonymi jezdniami, takie sytuacje będą zawsze - zawsze ktoś może na
    przykład zasłabnąć.

  • 39. Data: 2010-07-09 20:14:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    ALGI pisze:

    > Pomijając już winę - dopóki w Polsce nie będzie normalnych dróg z dwoma
    > oddzielonymi jezdniami, takie sytuacje będą zawsze - zawsze ktoś może na
    > przykład zasłabnąć.

    Niestety oddzielone jezdnie nie gwarantuja zatrzymania TIRa...

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 40. Data: 2010-07-09 20:40:18
    Od: to <t...@a...xyz>

    mw wrote:

    > Znając popisy epistolarne "to" to on nigdy w lewo nie skręca więc nic mu
    > nie wjedzie w bok.

    SAM JESTEŚ EPISTOLARNY.