    From: "marecki" <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: dziwny problem z radeonem hd4850 (dlugie)
    Date: Thu, 8 Apr 2010 20:40:54 +0200

    Użytkownik " MatJK" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:hpkvub$g1n$1@inews.gazeta.pl...

    > Pamięć "nie gryzie" się z kartą graficzną, pamięć może być uszkodzona, a
    > wynikiem tego są te BSODy, które otrzymujesz.
    No ale wlasnie o to chodzi ze wyglada jakby sie gryzlo.
    Z jedna karta graficzna dziala ok, z inna same zwiechy.
    Ale karte graf. przelozylem do 3go kompa i tam tez powoduje zwiechy - nawet
    sie system nie uruchamia. Takze jestem kompletnie skolowany juz.

    > Test pamięci jest więc jak najbardziej wskazany.
    > Wspominałeś coś o sterownikach... GPU, a czy aktualizowałeś sterowniki
    > płyty
    > głównej?
    Ostatni raz pod koniec zeszlego roku jakos i dzialalo bezproblemowo przed
    jak i po upgrajdzie.