eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikadziwny problemRe: dziwny problem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!pee
    r03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
    rada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostr
    ada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <o9mvt3$tsf$1@node1.news.atman.pl> <o9n6ef$gic$1@node2.news.atman.pl>
    <11Tdattn3I7vhNv8%gof@news.chmurka.net>
    <o9rjve$nul$1@node2.news.atman.pl>
    <1sTdb16m7I7vhNv8%gof@news.chmurka.net>
    <o9up56$q3n$1@node2.news.atman.pl>
    <2nTdb8q17I7vhNv8%gof@news.chmurka.net>
    <oa8etm$h21$1@node1.news.atman.pl>
    <45Tdbjfc0I7vhNv8%gof@news.chmurka.net>
    In-Reply-To: <45Tdbjfc0I7vhNv8%gof@news.chmurka.net>
    Subject: Re: dziwny problem
    Date: Fri, 17 Mar 2017 16:55:15 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 24
    Message-ID: <58cc06e4$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.161.121
    X-Trace: 1489766116 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 642 83.30.161.121:52500
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 3346307734
    X-Received-Bytes: 2057
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:715019
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości
    HF5BS <h...@...pl> wrote:
    >>>> Raczej w maszynowni. Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że hamulec ma
    >>>> pokonać
    >>>> siłę napędową silnika.
    >>
    >>> IMO musi. Inaczej w przypadku zwarcia w sterowaniu silnika hamulec
    >>> by nie
    >>> zadziałał.
    >
    >> W sumie to zawsze jest wyścig policjanci-złodzieje, także w
    >> technice.

    >Czy ja wiem... zabezpieczenia powinny być silniejsze, niż to, przed
    >czym
    >zabezpieczają. Hamulce w samochodzie też z łatwością pokonują silnik.

    Bo masz silnik 50KM a nie 250KM :-)

    Jest nawet taka technika jazdy - LFB, Left foot braking, kiedy
    wciskasz naraz gaz i hamulec.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: