-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!pee
r03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
rada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostr
ada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <o9mvt3$tsf$1@node1.news.atman.pl> <o9n6ef$gic$1@node2.news.atman.pl>
<11Tdattn3I7vhNv8%gof@news.chmurka.net>
<o9rjve$nul$1@node2.news.atman.pl>
<1sTdb16m7I7vhNv8%gof@news.chmurka.net>
<o9up56$q3n$1@node2.news.atman.pl>
<2nTdb8q17I7vhNv8%gof@news.chmurka.net>
<oa8etm$h21$1@node1.news.atman.pl>
<45Tdbjfc0I7vhNv8%gof@news.chmurka.net>
In-Reply-To: <45Tdbjfc0I7vhNv8%gof@news.chmurka.net>
Subject: Re: dziwny problem
Date: Fri, 17 Mar 2017 16:55:15 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 24
Message-ID: <58cc06e4$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.161.121
X-Trace: 1489766116 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 642 83.30.161.121:52500
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 3346307734
X-Received-Bytes: 2057
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:715019
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości
HF5BS <h...@...pl> wrote:
>>>> Raczej w maszynowni. Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że hamulec ma
>>>> pokonać
>>>> siłę napędową silnika.
>>
>>> IMO musi. Inaczej w przypadku zwarcia w sterowaniu silnika hamulec
>>> by nie
>>> zadziałał.
>
>> W sumie to zawsze jest wyścig policjanci-złodzieje, także w
>> technice.
>Czy ja wiem... zabezpieczenia powinny być silniejsze, niż to, przed
>czym
>zabezpieczają. Hamulce w samochodzie też z łatwością pokonują silnik.
Bo masz silnik 50KM a nie 250KM :-)
Jest nawet taka technika jazdy - LFB, Left foot braking, kiedy
wciskasz naraz gaz i hamulec.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.03.17 18:26 HF5BS
- 17.03.17 21:57 Janusz
- 18.03.17 21:40 Sebastian Biały
- 18.03.17 13:49 Sebastian Biały
- 18.03.17 22:04 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Cewka elektrozaworu
- zapytanie o chip r5f21275nfp
- nie naprawiam więcej telewizorów
- Zrobił TV OLED z TV LCD
- Zasilacz USB na ścianę.
- Gniazdo + wtyk
- Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- OpenPnP
- taka skrzynka do kablowki
- e-paper
- 60 mA dużo czy spoko?
- Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- Jaki silikon lub może klej?
- Smar do video
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS