  • Data: 2009-06-15 20:24:12
    Temat: Re: dziwne zachowanie po przelozeniu sim
    Od: Czarek <c...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-06-15 22:13, Clox napisał:

    > nie rozumiem
    > ja nie mam potrzeby odczytywania kredytu a jedynie chce zeby dzialalo
    > tzn zeby sygnal dochodzil normalnie jak w innych markach a nie ze niby
    > ok ale sygnal jest odbieram a polaczenie nie ma

    Nowsze Nokie i wiele innych telefonów (od 3-4 lat) nie obsługują tzw
    AOC i objawia się tak jak to piszesz (zrywanie połączenia po 2-3 sekundach)
    Z polskich sieci tylko Simplus, Sami i chyba MixPlus działał w oparciu o
    AOC. Obecnie wszystkie nowe karty SIM w tych sieciach mają już wyłączony
    AOC i działają na tzw "nowej platformie".
    Karty sim działające w trybie(?) AOC wyświetlały stan konta na ekranie.
    Musisz ten tryb wyłączyć aby karta działała w Twoim telefonie (i w
    każdym innym, nawet jakimś starszym też będzie działała nadal ale już
    stanu konta nie będzie nigdy na wyświetlaczu - wielu osobom to
    przeszkadzało)

    Wyłączasz AOC (przechodzisz na tzw "Nową platformę") kodem podanym pod
    tymi linkami, które podałem wcześniej

    --
    Cz.