  • 1. Data: 2004-01-09 18:38:37
    Temat: dziwna oferta - tansze domeny - o co chodzi?
    Od: "Maciej Kaczmarski" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    dostalem tajemnicza oferte (na dole listu),
    nic z tego nie rozumiem, prosze mi wyjasnic,
    jak to mozliwe, ze taniej i co tak naprawde dostaje, co to za firma, ktos
    wie cos wiecej?

    Mam nadzieje, ze to wlasciwa grupa na takie pytanie.
    Pozdrawiam wszystkich i z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi.

    Maciek Kaczmarski

  • 2. Data: 2004-01-09 18:54:44
    Temat: Re: dziwna oferta - tansze domeny - o co chodzi?
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    Użytkownik "Maciej Kaczmarski" <m...@p...onet.pl> napisał:

    > Witam,
    > dostalem tajemnicza oferte (na dole listu)

    Klasyczny spam, którego nadawca zastawia się rozmową telefoniczną, aby
    odbiorcę zmylić i spowodować, aby nie poleciał z tym na komisariat zgłosić
    wykroczenie. Ustawa o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną jasno ZABRANIA
    rozsyłania niezamówionych ofert, jaką niewątpliwie jest ten list.
    Ściemnianie z rzekomą rozmową jest próbą wymazania wyrazu 'niezamówioną'.

    ZAŻĄDAJ od nich przedstawienia szczegółów rozmowy, a jeszcze wcześniej
    sprawdź w nagłówkach, kto jest odpowiedzialny za sieć, z której to wyszło i
    puść mu tego maila jako załącznik.

    P.S. No, chyba, że rozmiawiałeś z tą firma, to przepraszam. ;-)

    --

    Rico.
    "Gdyby każdy człowiek pracował od dwóch do pięciu godzin

  • 3. Data: 2004-01-09 20:25:29
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Ryszard Rączkowski wrote:

    > Klasyczny spam, którego nadawca zastawia się rozmową telefoniczną, aby
    > odbiorcę zmylić i spowodować, aby nie poleciał z tym na komisariat
    > zgłosić wykroczenie.

    Skad wiesz, ze spam? Moze koles rzeczywiscie wczesniej sie umawial
    telefonicznie. Pomyliles grupe z mordplikiem, pytanie bylo nie o spam, tylko
    o domeny.

    --
    ./ premax
    ./ p...@h...pl

  • 4. Data: 2004-01-09 21:06:54
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl> napisał:

    > Skad wiesz, ze spam?
    > Moze koles rzeczywiscie wczesniej sie umawial telefonicznie.

    Patrz na mój P.S. - zaznaczyłem warunkowość osądu. :-)
    Jeśli nadawca określił wiadomość jako 'tajemniczą, to wygląda na to, że NIE
    nawiązywał kontaktu.

    > pytanie bylo nie o spam, tylko o domeny.

    A co za różnica, czy o domeny czy viagrę?

  • 5. Data: 2004-01-09 21:31:03
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Ryszard Rączkowski wrote:

    > A co za różnica, czy o domeny czy viagrę?

    Ze na tej grupie mozesz sobie od biedy pogadac o polskich domenach, ale o
    reklamach viagry to juz nie bałdzo.

  • 6. Data: 2004-01-09 22:16:22
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Przemyslaw Popielarski <p...@h...pl> wrote:

    > Ze na tej grupie mozesz sobie od biedy pogadac o polskich domenach, ale o
    > reklamach viagry to juz nie bałdzo.

    Żartujesz, prawda? Gdzie tam była 'dyskusja'? Tam było pytanie z gatunku
    pl.internet.pomoc

    --
    Przemysław Maciuszko
    Hodowla kotów szkockich Z Kampinosu*PL

  • 7. Data: 2004-01-10 08:09:47
    Od: w...@m...tychy.pl

    W artykule <btmsfh$9km$1@news.onet.pl> Maciej Kaczmarski napisa?(a):
> [...]
    > nic z tego nie rozumiem, prosze mi wyjasnic,
    > jak to mozliwe, ze taniej i co tak naprawde dostaje, co to za firma, ktos

    Tak jak zawsze - gdy kto? proponuje Ci lizaka to albo jest przeterminowany
    albo chce co? od Ciebie.
    Firma zapewne handluje nazwami i liczy na to, ze zglosi sie do niej masa
    klientow a 1% z nich bedzie mialo jakies fajne domenki.
    Te fajne domenki bedzie mozna oczywiscie sprzedac na aukcji i zarobic na
    obnizenie ceny dla 99% klientow.
    Przy okazji zbiora sobie fajna baze klientow ktora bedzie mozna sprzedac.

    --wb

  • 8. Data: 2004-01-10 10:51:02
    Od: wer <w...@a...tnij.one-spam.pl>

    Użytkownik w...@m...tychy.pl napisał:

> [...]
    > obnizenie ceny dla 99% klientow.
    > Przy okazji zbiora sobie fajna baze klientow ktora bedzie mozna sprzedac.

    Wyglada na to, ze przejeli beeprovider. Ktore mocno upadalo. Pisza z
    takim belkotem, ze do konca nie wiadomo o co chodzi. Chodzi o to, zeby
    rejestrowac przez nich domeny. Swoja droga ceny maja wysokie, znam
    rynek, bo pracuje w podobnej firmie, ale takiej, ktora nie spamuje.
    Widocznie w tej marketoidzi maja zbytnia przewage nad osobami, ktore
    wiedza cos o sieci. Mozliwe tez, ze sa to admini bez zasad. Dzieki takim
    osobom Internet schodzi na psy. W sumie temat na pl.news.mordplik.
    Szybko trafia na blacklisty i sie skonczy.

    wer

  • 9. Data: 2004-01-10 16:22:28
    Od: "Dariusz Jackowski" <n...@s...jackowski.pl>

    Przemyslaw Popielarski wrote:

    > Skad wiesz, ze spam? Moze koles rzeczywiscie wczesniej sie umawial
    > telefonicznie. Pomyliles grupe z mordplikiem, pytanie bylo nie o
    > spam, tylko o domeny.

    Firma posiadajaca domene domainassistance.pl wysyla spam minimum od
    14.11.2003.

    --asc

  • 10. Data: 2004-01-10 16:26:16
    Od: "Dariusz Jackowski" <n...@s...jackowski.pl>

    Maciej Kaczmarski wrote:

    > dostalem tajemnicza oferte (na dole listu),
    > nic z tego nie rozumiem, prosze mi wyjasnic,
    > jak to mozliwe, ze taniej i co tak naprawde dostaje, co to za firma,
    > ktos wie cos wiecej?

    Poczytaj o programie partnerskim NASKu:
    http://www.dns.pl/uslugobiorcy.html

    Zaoszczedzisz, az 11zl. Inni oferuja zdecydowanie wiecej.

    --asc