    From: "Maciej Kaczmarski" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: dziwna oferta - tansze domeny - o co chodzi?
    Date: Fri, 9 Jan 2004 19:38:37 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@poligonowa.future-net.pl

    Witam,
    dostalem tajemnicza oferte (na dole listu),
    nic z tego nie rozumiem, prosze mi wyjasnic,
    jak to mozliwe, ze taniej i co tak naprawde dostaje, co to za firma, ktos
    wie cos wiecej?

    Mam nadzieje, ze to wlasciwa grupa na takie pytanie.
    Pozdrawiam wszystkich i z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi.

    Maciek Kaczmarski