  • Data: 2010-02-06 05:53:47
    Temat: Re: dzisiaj popchalem sasiadke...
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    P_ablo pisze:

    > 2 dni temu probowalem zrobic rundke lexem SC aby wybudzic go troche ze snu
    > zimowego. Autko z tego tytulu, ze jest raczej do uzytku latem ma tylko
    > obuwie letnie - po jednym sezonie, jakies Pirelli. Gdy tylko napedzana os
    > zlapala snieg nie bylo mowy o jakiejkolwiek jezdzie. Ubity pod spodem i
    > luzny na wierzchu snieg, momentalnie powodowal uslizg i tworzyl sie lod.
    >
    > Nie twierdze, ze zimowe opony sa lekarstwem na wszystko ale typowo letnie
    > oponki na taka pogode jak teraz to drobne przegiecie.

    Nikt tez nie twierdzi, ze zimowe nic nie daja.
    Ale trzeba jednak mocno zaznaczyc, ze najwiecej do powiedzenia ma
    kierowca, a nie opony.
    Gosc np. ma taka sama beemke jak ja, ma zimowe opony i ciagle ktos go
    musi wypychac, gdzie ja w tych samych warunkach radze sobie bez problemu
    (tez mam zimowki, ale takie z odzysku). A jak mu powiem, ze nie potrafi
    jezdzic to sie obraza :>

    --
    Karolek