  • Data: 2010-02-06 05:48:41
    Temat: Re: dzisiaj popchalem sasiadke...
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek pisze:
    > Użytkownik "Karolek" napisał
    >
    > może po prostu ona ważyła 45 kg (chucherko), a Ty 180 (kawał chłopa) i
    > zapewniłeś lepszy docisk pojazdu do podłoża? ;)
    > pzdr

    Hehe :> Pomyslowa teoria.
    Ta babka tega moze nie byla, ale tak na oko z 70kg bym jej dal :>
    Takze moje plus 30kg moglo wniesc jakas zmiane.
    No ale ona miala jeszcze dodatkowa sile pchajaca w mojej osobie i
    jeszcze dwoch dziewczyn. Jednak jej umiejetnosci skutecznie
    uniemozliwialy ruszenie.

    --
    Karolek