  • Data: 2010-02-05 22:05:10
    Temat: Re: dzisiaj popchalem sasiadke...
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "fajnefele" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hkhms2$1si$1@inews.gazeta.pl...

    > Czasem mam wrazenie ze takie posty to takie upewnianie sie - "uff,
    > wydalem mase kasy na zimowe opony ,w zasadzie przy moim bezpiecznym
    > stylu jazdy nie czuje roznicy i szukam czegokolwiek na potwierdzenie
    > slusznosci mojego wyboru".
    > Uprzedzajac ,pol zimy przejechalem na letnich, teraz na zimowych, czuje
    > roznice miedzy letnimi i zimowymi, ale tam gdzie wyjezdzalem na letnich
    > wyjezdzam i na zimowych. Tam gdzie wyjezdzalem kierownicy obuci w zimowki
    > mielili kolami w miejscu. Warunkiem bezpieczenej i skutecznej jazdy w
> [...]

    Sprinter/LT/Doblo na zimowym obuwiu radzi sobie - po nieco zapuszczonym
    ostatnio placyku - bez problemu. Na tym samym placu, Ford Courier na
    calorocznych bodajze Fuldach, praktycznie nie moze ruszyc. W przypadku mojej
    sasiadki nie chodzilo o wygibasy na drodze a o ruszenie z nieodsiezonego
    poziomego podjazdu. W dostawczych uzywam _przez caly rok_ zimowych
    exenow - IMHO bardzo dobre opony do takich samochodow. Zimowe opony nie sa
    lekarstwem na wszystko, ale zdecydowanie lepiej zachowuja sie na sniegu niz
    caloroczne - nie wspominajac juz o typowo letnich.

    --
    Picasso