    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: dzisiaj popchalem sasiadke...
    Date: Fri, 05 Feb 2010 18:03:16 +0100

    P_ablo pisze:
    > ...a miala opony caloroczne.
    > Nikt z zimowkami (w tym ja i zona moja - zofija..) nie mial problemow z
    > wyjechaniem z podjazdu a Ona na calorocznych miala...
    >
    > To jest kolejny dowod :), ze jednak zimowe opony sprawdzaja sie i
    > przynajmniej na sniegu sa skuteczne.
    >
    > Zaczynam sie tylko zastanawiac, dlaczego te aktualne caloroczne nie sprawuje
    > sie tak jak te kiedys...
    > Czyzby jakis spisak aby zniechecic nas (kierowcow) do stosowania tego
    > niepozadanego dla producentow opon i gumiarzy wynalazku?!

    Ostatnio musialem zaparkowac jednej kobiecie samochod bo nie mogla
    ruszyc na zasnierzonym parkingu (wczesniejsze proby pomocy poprzez
    pchanie nie pomagaly jej ruszyc). Osoba, ktora ze mna byla widzac jej
    zmagania byla przekonana, ze faktycznie mocno sie zakopala i nic z tego
    nie bedzie, ale jak ja wsiadlem za kolko to sie okazalo, ze udalo sie
    ruszyc bez najmniejszego problemu i to bez pomocy pchaczy.
    Babka miala zimowe opony.
    I o czym to swiadczy?
    Osoba, ktora ze mna byla sama stwierdzila z wielkim zdziwieniem jaka
    wielka roznica byla kiedy zmienil sie kierowca.

    --
    Karolek