  • 11. Data: 2010-01-06 16:37:44
    Temat: Re: dzisiaj opony zimowe się nie przydadzą
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, w ogóle nie ma. Parę dni temu spotkałem u wulkanizatora panią w
    > Seicento, na oponach Dębica navigator... Boże, ja na takich gumach po suchym
    > nie umiem jeździć, a ona ma "wielosezonowe" ;) I potem dziwić się, że jedzie
    > toto 30 km/h za pługokoparką...
    >
    > Jurand.

    Ty nie potrafisz jeździć, dlatego Dębica Nawigator cie przeraża. A ta pani
    potrafi. Dojechała do wulkanizatora, dojechała. I co z tego że 30 będzie
    jechała. Jej samochód, jej opony i ona decyduje jak ma swoim samochodem jechać a
    nie jakiś mrugający za nią światłami kutafon co tylko po prostej umie. Tylko nie
    pisz że spowalnia ruch bo mi się zajad zrobił i mnie będzie bolało jak się będę
    śmiał.

  • 12. Data: 2010-01-06 16:51:38
    Od: "Pab_lo" <n...@p...pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Powinienes diete zmienic...

    Picasso

  • 13. Data: 2010-01-06 17:23:23
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    kogutek wrote:

> [...]
    > kutafon co tylko po prostej umie. Tylko nie pisz że spowalnia ruch bo
    > mi się zajad zrobił i mnie będzie bolało jak się będę śmiał.

    Dziś pan na Navigatorach wjechał w autobus przodem - na czołówkę
    miałem okazję być świadkiem - jechałem za owym kierownikiem...- ok 40km/h -
    może 45
    lekki łuk no i pana lekko zniosło ;]

    potem było tłumaczenie, że drogi zasypane, że szyby zaparowane, że
    wycieraczki gówniane....

    dziwne, że mi udało się zatrzymać ;]

    ale panie - po co zimówki, przecież w mieście zimy nie ma ;)

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 14. Data: 2010-01-06 17:58:29
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Wed, 6 Jan 2010 17:23:23 +0100, zkruk [Lodz] na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > ale panie - po co zimówki, przecież w mieście zimy nie ma ;)

    Dzisiaj to i zimówki średnio się sprawowały ...

    I bonus - dlaczego piaskarki jeżdzą po Piłsudskiego z podniesionym
    pługiem ? Bo ich "rejon" to Aleksandrowska/Szczecińska i właśnie jadą
    z bazy na Widzewie :D A właściwie to stoją w korku ...

    Przy okazji pozdrawiam panów policjantów z radiowozu F225, którzy wraz
    z kilkunastoma innymi baranami, co to musieli wjechać na skrzyżowanie
    Marszałków i je zablokować, chociaż korek od Przędzelnianej nie ruszył
    się nawet na metr.

    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napięcie ma
    nieprzerwanie rosnąć. Alfred Hitchcock"

  • 15. Data: 2010-01-06 18:30:43
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Marcin Stankiewicz wrote:

> [...]
    > z kilkunastoma innymi baranami, co to musieli wjechać na skrzyżowanie
    > Marszałków i je zablokować, chociaż korek od Przędzelnianej nie ruszył

    ja na 22 km widziałem jeden pług i jedną piaskarkę

    o 16:30 strykowska w strone centrum dziwnie pusta... chyba dlatego, że
    światła nie działały :)

    co do F225 - ja chyba bym zaryzykował zemdlenie i uderzenie glową w
    kierwonicę tak, coby klakson się włączył
    i bycie omdlanym aż do udrożenienia ;)

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 16. Data: 2010-01-06 18:32:44
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Marcin Stankiewicz wrote:

    > Dzisiaj to i zimówki średnio się sprawowały ...

    ale jazda na letnich byłaby przygodą niczym z wesołego miasteczka ;)

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 17. Data: 2010-01-06 18:46:12
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 6 Sty, 17:23, "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> wrote:

    > Dzi pan na Navigatorach wjecha w autobus przodem - na czo wk
    > mia em okazj by wiadkiem - jecha em za owym kierownikiem...- ok 40km/h -
    > mo e 45
    > lekki uk no i pana lekko znios o ;]
    >
    > potem by o t umaczenie, e drogi zasypane, e szyby zaparowane, e
    > wycieraczki g wniane....
    >
    > dziwne, e mi uda o si zatrzyma ;]
    >
    > ale panie - po co zim wki, przecie w mie cie zimy nie ma ;)
    >
    > --
    > pozdrawiam - Zbigniew Krukwww.zbigniewkruk.com<-- prywatna
    stronawww.foto.forumslubne.pl<-- forum dla fotografow
    slubnychwww.lodz.forumslubne.pl<-- forum dla par mlodych z okolic odzi

    Dziś Pan na Nwigatorach wjechał w autobus jutro Ty na np UltraGripach
    wjedziesz w latarnię. Navigatory są całkiem niezłymi oponami do małych
    samochodów. Tłumaczenie o zasypanych drogacj itp możesz sobie w butach
    ulokować obok słomy która z nich wyłazi. Decyduje umiejętność jazdy i
    wyobraźnia lub umiejętność przewidywania. Oczywiście dot. to też
    idiotów którzy zimę chcą przejeździć na LETNICH oponach w dodatku
    łysych i tych się najwięcej boję.Natomiast jazda kolumny wlokących się
    samochodów po prawym czarnym pasie i zostawienie pustego zaśnieżonego
    prawego to jest ideał, można wyprzedzać bez problemów

  • 18. Data: 2010-01-06 19:25:26
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    tadek wrote:

    > samochodów. Tłumaczenie o zasypanych drogacj itp możesz sobie w butach
    > ulokować obok słomy która z nich wyłazi. Decyduje umiejętność jazdy i

    a Ty naucz się z usenetu korzystać
    to nie forum onetu

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 19. Data: 2010-01-06 20:16:26
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

> [...]

    > w łodzi o 13
    > a w krakowie teraz ;)
    >

    > przecież zimy nie było przez 3 czy 4 lata

    Stary chłop jesteś a z pisaniem po polsku coraz słabiej. Jeszcze kiedyś
    można było Cię zrozumieć, bo trzymałeś jako-taki poziom, ale potem zacząłeś
    zbliżać się kunsztem wypowiedzi do onetowego pryszczersa i teraz to już jest
    trudne do czytania. To niechlujstwo czy taki ukłon w stronę modnego "tryndu"
    na dyskalectwa?

    Zbigniew Kordan

  • 20. Data: 2010-01-06 22:01:08
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > wycieraczki gówniane....
    >
    > dziwne, że mi udało się zatrzymać ;]
    >

    > ale panie - po co zimówki, przecież w mieście zimy nie ma ;)

    A kto powiedział że na nawigatorach potrafią jeździć wszyscy. Tamta pani
    potrafiła a pan z twojej wyssanej z palca opowieści nie potrafił. Takie
    przywalenia w realu to wina ludzi a nie opon. Pewno jak by zrobić statystykę
    stłuczek z dzisiejszego dnia to jeżdżący na letnich oponach stanowili by w niej
    margines.