  • 21. Data: 2010-01-06 22:33:35
    Temat: Re: dzisiaj opony zimowe się nie przydadzą
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    zkruk [Lodz] pisze:
    > ale jazda na letnich byłaby przygodą niczym z wesołego miasteczka ;)

    Moje Klebery Dynaxery sa formalnie letnie, a akurat mialem dzisiaj po DC
    z 70 km do zrobienia i jakos nie widzialem problemu chocby zbliżonego do
    wesołego miasteczka ;-)

  • 22. Data: 2010-01-06 23:00:24
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Hektor wrote:

    > pryszczersa i teraz to już jest trudne do czytania. To niechlujstwo
    > czy taki ukłon w stronę modnego "tryndu" na dyskalectwa?

    To ukłon w Twoją stronę.

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 23. Data: 2010-01-06 23:26:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 6 Jan 2010 17:23:23 +0100, zkruk [Lodz] wrote:

    >Dziś pan na Navigatorach wjechał w autobus przodem - na czołówkę
    >miałem okazję być świadkiem - jechałem za owym kierownikiem...- ok 40km/h -
    >może 45 lekki łuk no i pana lekko zniosło ;]
    >potem było tłumaczenie, że drogi zasypane, że szyby zaparowane, że
    >wycieraczki gówniane....

    Bo ten pan, podobnie jak Jurand, nie potrafil :-)

    Wy jestescie pewni ze to Navigatory byly ? Calkiem dobre opony na
    sniegu. I na wodzie, i na suchym, i po gorach ..

    J.

  • 24. Data: 2010-01-06 23:33:50
    Temat: Re: dzisiaj opony zimowe się nie przydadzš
    Od: DoQ <p...@g...com>

    J.F. pisze:

    > Bo ten pan, podobnie jak Jurand, nie potrafil :-)
    > Wy jestescie pewni ze to Navigatory byly ? Calkiem dobre opony na
    > sniegu. I na wodzie, i na suchym, i po gorach ..

    Świetne są. Takie okrągłe, gumowe, mają bieżnik i tanie :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 25. Data: 2010-01-06 23:48:08
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    zkruk [Lodz] pisze:
    > w wawie o 16
    > w łodzi o 13
    > a w krakowie teraz ;)
    >

    > przecież zimy nie było przez 3 czy 4 lata
    > to i teraz też zimy nie ma :)

    A ja na letnich pomykam i zmieniac nie zamierzam - a tej zimy juz ~1k po
    Warszawie zrobilem - najgorzej mi szlo jedno wyjezdzanie z zaspy na
    parkingu (troche sniegu bylo, a wiec ostrozniej jechalem - aby jakiegos
    zderzaka obok nie zaliczyc) :) a poza tym cwicze sobie technike jazdy na
    wolnym parkingu. Na ulicach jezdze 50-80 - zaleznie od ilosci pasow i
    okolicy - tak samo jak na suchym. Roznica miedzy zimowkami? gorzej na
    parkingu (nieodsniezony i wyjezdzony + lod pod spodem miejscami) - ale
    tam i tak powoli jezdze. I tyle :)

    Jak ktos potrafi jezdzic, to i SC na slickach pojedzie :D

    --
    Filcowisko
    http://daffodilum.blogspot.com/

  • 26. Data: 2010-01-06 23:48:51
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    DoQ pisze:

    > Świetne są. Takie okrągłe, gumowe, mają bieżnik i tanie :)

    Ja bym dodał jeszcze plastikowe. Miałem kiedyś to to po poprzednim
    userze. Ślizgały się jak legendarne kumho w lecie przy +20.
    Do zimy nie dotrwały, z 3 tyg się na nich męczyłem. Poszły za wymianę u
    wulkanizatora :)

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 27. Data: 2010-01-07 00:00:19
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Jurand pisze:
> [...]
    > Seicento, na oponach Dębica navigator... Boże, ja na takich gumach po suchym
    > nie umiem jeździć, a ona ma "wielosezonowe" ;)

    Przesadzasz.
    Ja na swój pierwszy rajd nowym autem pojechałem właśnie na Navigatorach
    i nie było źle, chociaż warunki bardzo zimowe - wyślizgany śnieg i lód.

    Tzn. wynik sportowy marny (chociaż coś tam udało się nawet
    powyprzedzać), bo oczywiście z gówna bicza nie ukręcisz, ale jechać się
    tym spokojnie da.

    Jak ktoś nie da rady na Navigatorach, to nawet najlepsze zimówki nie
    pomogą, bo takie mierzalne różnice nie są znowu tak wielkie.

    Żeby się tym ścigać to to się nie nadaje, ale tak do miasta na nasze
    zimy (nawet takie jak teraz) - bez problemu.
    Na narty bym się w tym nie wybierał (a już na pewno z łańcuchami w
    bagażniku), ale tak to nie widzę przeszkód.

  • 28. Data: 2010-01-07 00:05:13
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Świetne są. Takie okrągłe, gumowe, mają bieżnik i tanie :)
    >
    > Pozdrawiam
    > Paweł
    A jakie byś chciał do cienkiego. Takie po 500 za sztukę. Cienki to samochód
    typowo miejski. Dzisiaj w Lodzi popadało i było bardzo ślisko. Jakoś nie czułem
    jadąc cienkim na nowych letnich oponach że odstaję od reszty. Raczej odnosiłem
    wrażenie że to inni mnie hamują bo miejscami mógłbym jechać nie 30 a 40.

  • 29. Data: 2010-01-07 01:18:58
    Temat: Re:
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    J.F. pisze:
    > Wy jestescie pewni ze to Navigatory byly ? Calkiem dobre opony na
    > sniegu. I na wodzie, i na suchym, i po gorach ..

    Zeby byc scisłym to Navigatory 2. Mam i potwierdzam ze dobre gumy.
    Navigatory bez numerowe byly gorsze

  • 30. Data: 2010-01-07 10:57:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w

> [...]
    > Jakoś nie czułem
    > jadąc cienkim na nowych letnich oponach że odstaję od reszty.

    A w Szczecinie nie ma gor, to i letnie opony wystarcza :-)

    J.