  • 31. Data: 2010-01-07 10:59:23
    Temat: Re: dzisiaj opony zimowe się nie przydadzą
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> napisał

    > To ukłon w Twoją stronę.

    Chociaż wartość przekazu żadna, to przynajmniej forma nie utrudnia
    interpretacji.

    ZK

  • 32. Data: 2010-01-07 11:48:44
    Temat: Re: dzisiaj opony zimowe się nie przydadzš
    Od: DoQ <p...@g...com>

    The_EaGle pisze:

    > Ja bym dodał jeszcze plastikowe. Miałem kiedyś to to po poprzednim
    > userze. Ślizgały się jak legendarne kumho w lecie przy +20.
    > Do zimy nie dotrwały, z 3 tyg się na nich męczyłem. Poszły za wymianę u
    > wulkanizatora :)

    Dziadostwo jakich mało, choć i tak ciut lepsze od Dębicy VIVO:)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 33. Data: 2010-01-07 17:32:19
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@w...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Navigator o rozmiarze 145/70 sprawuje się przyzwoicie. W tak wąskich
    > oponach nie ma problemu z odprowadzaniem wody. A na suchych nawierzchniach
    > pojedziesz bezpiecznie i na slickach, więc nie rozumiem w czym problem :)

    Że trochę śniegu jest wokoło.

    Jurand.

  • 34. Data: 2010-01-07 17:34:27
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ty nie potrafisz jeździć, dlatego Dębica Nawigator cie przeraża.

    Pomyliłeś się. Mnie przeraża, bo właśnie trochę potrafię jeździć i wiem, jak
    ta opona się sprawuje.

    > A ta pani
    > potrafi. Dojechała do wulkanizatora, dojechała. I co z tego że 30 będzie
    > jechała. Jej samochód, jej opony i ona decyduje jak ma swoim samochodem
    > jechać a
    > nie jakiś mrugający za nią światłami kutafon co tylko po prostej umie.
    > Tylko nie
    > pisz że spowalnia ruch bo mi się zajad zrobił i mnie będzie bolało jak się
    > będę
    > śmiał.

    Nie, jazda 30 km/h w miejscu, gdzie normalnie bez problemu jedziesz sobie
    60-70 km/h, to wcale nie jest spowalnianie ruchu. Dziwne, ze jak sypnie
    śniegiem, to jakoś ja nie mam problemu, żeby sprawnie przejechać przez
    miasto, a co rusz widzę ludzi "walczących" z samochodem. To pewnie Ci, co
    "umieją na wielosezonowych".

    Jurand.

  • 35. Data: 2010-01-07 17:36:11
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Dziadostwo jakich mało, choć i tak ciut lepsze od Dębicy VIVO:)

    Ja odniosłem podobne wrażenie, że to syf nie z tej ziemi, no ale ja jeżdżę
    czasem na normalnych oponach.

    Jurand.

  • 36. Data: 2010-01-07 17:42:14
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    > śniegiem, to jakoś ja nie mam problemu, żeby sprawnie przejechać przez
    > miasto, a co rusz widzę ludzi "walczących" z samochodem. To pewnie Ci, co

    Jasne. Masz rację. Nie mogłeś napisać nic innego bo by wyszło że jesteś ciotą.

  • 37. Data: 2010-01-07 19:30:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 7 Jan 2010 17:34:27 +0100, Jurand wrote:
    >Nie, jazda 30 km/h w miejscu, gdzie normalnie bez problemu jedziesz sobie
    >60-70 km/h, to wcale nie jest spowalnianie ruchu.

    No coz, pytanie ile razy cie to "bez problemu" zawodzi i musisz chocby
    felgi prostowac :-)

    >Dziwne, ze jak sypnie
    >śniegiem, to jakoś ja nie mam problemu, żeby sprawnie przejechać przez
    >miasto, a co rusz widzę ludzi "walczących" z samochodem. To pewnie Ci, co
    >"umieją na wielosezonowych".

    A to faktycznie dziwne. Helikopterem jedziesz ?

    We wrocku w takich warunkach to moze i na dobrych oponach
    przejechalbys sprawnie przez miasto, gdyby nie korki.

    Moze i spowodowane przez tych walczacych, ale co zrobisz - nie
    przeskoczysz :-)

    J.

  • 38. Data: 2010-01-08 18:29:10
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 07.01.2010 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Moze i spowodowane przez tych walczacych, ale co zrobisz - nie
    > przeskoczysz :-)

    Warszawa - Al. Jerozolimskie, pirwszy większy śnieg tej zimy. Droga do
    pracy. Korek na rondzie przy Popularnej. Po jego ominięciu miałem przed
    sobą prawie pustą ulicę aż do samego Zachodniego. Czyli jednak można.

    Krisalp cośtam - 70 km/h nie przerażało po białym. W odpowiednich
    warunkach nie przeraża też więcej ;-)

    Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

  • 39. Data: 2010-01-09 12:22:29
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *DoQ* napisal(a) w news:hi4eav$ms4$3@mx1.internetia.pl:
    > Dziadostwo jakich mało, choć i tak ciut lepsze od Dębicy VIVO:)

    Jezdzilem na takich Polonezem, nie byly to zle opony, mialy wbudowany
    mechanizm autodestrukcji - 30kkm i bable wyszly na 3 oponach :)
    Dziadostwo jest wtedy, jak opona jest slaba i trwala jednoczesnie.

    Pozdr

    PS. VIVO przy Passio to opona niemalze idealna