  • 61. Data: 2010-04-09 14:27:14
    Temat: Re: dziś w warszawie na maczka
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuczu pisze:

    > I tu sie w calej rozciaglosci zgadzam. Koles zachowal sie jak pajac.

    to ja jednak wybieram opcję tumiwisizmu i odjechania od debila nie
    umiejącego jeździć. nie poradze, tak mi lepiej serce tyka niż
    werbalizacja bezpośrednia. niestety ale ja się boję ludzi, którzy łamią
    przepisy nie znając ich. wole tych, co je łamią zdając sobie z tego
    sprawę. łatwo ich poznać - przepraszają.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 62. Data: 2010-04-09 14:41:19
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-04-09 16:27:14 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl> said:

    > to ja jednak wybieram opcję tumiwisizmu i odjechania od debila nie
    > umiejącego jeździć.

    Ależ to jest najlepsza metoda! Jak ktoś jest kretynem, to tłumaczenia
    na niewiele się zdadzą, jak człek w miarę inteligentny (który się
    zgapił czy ma słabszy dzień) to i tak sam powinien się zorientować, że
    źle zrobił. Ale jak już ktoś czuje, że musi komuś coś tłumaczyć, to z
    jajami, a nie jeb! i w długą.
    Ja tam również wolę olać i czym prędzej się oddalić od barana - m.in.
    dlatego, że innych metod już próbowałem i nie dostrzegam ich celowości
    na dłuższą metę. No i nie opłaca mi się z pewnych względów mieć ew.
    zatargów z prawem z okolic kk.

    de Fresz

  • 63. Data: 2010-04-09 15:01:05
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***I tu sie w calej rozciaglosci zgadzam. Koles zachowal sie jak pajac.

    ...to ja jednak wybieram opcję tumiwisizmu i odjechania od debila nie
    umiejącego jeździć.

    Dokladnie - jak mialem 16 lat to tego typu zachowanie mi imponowalo - teraz
    wiem ze moje wkurwienie nie cofnie sytuacji a sam sobie moge zrobic
    krzywde...myslec trzeba za innych i nie doprowadzac do konfliktowych
    sytacji - ew jesli sie taka kroi wycofac sie...
    Olac pacana...ew sposobem na Tomka K. jechac za gosciem pod prace, dom,
    zobaczyc czy ma ladna zone, corke :) :) :) (z naciskiem na te usmieszki
    kurna)

    Tytus z fabryki

    5013 (20100409) __________

  • 64. Data: 2010-04-09 15:09:07
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Tytus z fabryki pisze:
> [...]
    > Olac pacana...ew sposobem na Tomka K. jechac za gosciem pod prace, dom,
    > zobaczyc czy ma ladna zone, corke :) :) :) (z naciskiem na te usmieszki

    oj, a co jak będzie miał brzydkie baby? powspółczuć chyba. taki biedak
    musi się jakoś wyładować.

  • 65. Data: 2010-04-09 15:21:01
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "de Fresz" napisał

    > Raczej o Twoim lansie na jedynego nieomylnego szeryfa w całym powiecie.

    *** Wole byc powiatowym szeryfem niz oazowa przyzwoitka o pogladach z
    certyfikatem CE.

    > Zara, zara - znaczy ujebałeś mu lusterko z premedytacją i na szkicu
    > zaznaczyłeś dokładnie w którym to było miejscu?

    *** Czytac umiesz? Powiedzialem ze gowno mnie obchodzi co sie stalo z nim i
    jego autem. Nie twierdzilem ani ze urwalem, ani ze nie.

    > Aaaa, znaczy krzywoprzysięstwo. No to luzik, to dopiero odwaga.

    *** A co w tym stwierdzeniu o wkurwieniu bylo niby nieprawdziwego?

    > Nie zauważyłem, ale zaufam takiemu ekspertowi, jak Ty.

    *** Nie ufaj- spytaj na oazie.

    > Zwłaszcza gdy słyszę bajeczki nie licujące z doświadczeniem moim, ani
    > nikogo innego kogo znam. Ale w Twoim przypadku to standard, więc zdąrzyłem
    > przywyknąć.

    *** W zadnym katalogu o LC4 tego nie opisywali? No to faktycznie nie moze
    byc prawda.

    > Nie wątpie że gdybyś przypadkiem uznał, iż ziemia jest płaska, też by Ci
    > to przyszło bez trudu. Nic, tylko pozazdrościć elokwencji.

    *** Az takiego komplementu sie nie spodziewalem, ale dziekuje.

    > No to pogratulować hartu ducha, większość rozsądnych ludzi po takich
    > doświadczeniach wyciąga nauczkę (zwłaszcza w temacie, że nie zawsze się
    > opłaca być "pogromcą idiotów"), ale widać są i niezłomni. Odrazu poczułem
    > się lepiej.

    *** Pewnie ze nie zawsze sie oplaca- wlasciwie nigdy sie nie oplaca, ale
    czasem zwyczajnie nerwy puszcza. Bo mi czasem puszczaja. A Tobie mistrzu
    Yoda?
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 66. Data: 2010-04-09 15:22:32
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Mustafa" <M...@B...xx> napisał w wiadomości grup
    > Wątpię żeby ten wątek to była prowokacja, ale nawet jeśli jest, to nie
    > zmienia faktu, że takie przypadki się zdarzają, co miałem okazję widzieć
    > na własne oczy.

    Widziales jak ktos uderzeniem reki urwal komus lusterko?

    Te auta to chyba zaczynaja z papieru robic;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 67. Data: 2010-04-09 15:32:35
    Temat: Re: dzi? w warszawie na maczka
    Od: Glub <g...@g...com>

    mleko <m...@m...ml> wrote:

    > Jak wyglada popierdolony napis? Moze faktycznie bedzie "cool".
    > Pozdrawiam

    Znajdz w necie pokemon translator, to się dowiesz

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 68. Data: 2010-04-09 15:36:24
    Od: Zefir <zefir77@spamerzy_precz_o2.pl>

    Dnia 09-04-2010 o 15:23:09 de Fresz <d...@n...o2.pl> napisał(a):

    > Raczej o Twoim lansie na jedynego nieomylnego szeryfa w całym powiecie.

    No bo jest szeryf i to nie byle jaki, nawet jedna, sławna na cały świat
    laska, piosenkę o nim napisała. Nie znam języka co prawda, więc nie wiem
    czy to o tym lusterku, ale refren brzmi bardzo pochwalnie ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=_RgL2MKfWTo

    --
    pzdr.
    zefir

    PS. tulibu dibu douchoo

  • 69. Data: 2010-04-09 15:41:24
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***"gildor"
    oj, a co jak będzie miał brzydkie baby? powspółczuć chyba. taki biedak musi
    się jakoś wyładować.

    Jechac za autem, zobaczyc gdzie parkuje - gdzies ta milosc musi byc
    ukierunkowana

    Tytus z fabryki

    5013 (20100409) __________

  • 70. Data: 2010-04-09 15:57:31
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "de Fresz" napisał

    > Nie no, chłopaki, przestancie pierdzielić. Jak się jest prawdziwym
    > twardzielem z jajami, to się zatrzymuje i idzie porozmawiać - werbalnie
    > albo niewerbalnie (znaczy ręcznie).

    *** A probowales kiedys bohaterze? Reakcja zwykle jest taka ze jak nie ma
    gdzie spierdolic (vide post mleko) to zamyka szybki i centralny i chwyta za
    komore dzwonic, ze go zly rockers napadl. I co bedziesz czekal, tlumaczyl
    sie, procesowal? A chujek przy kolacji w domu bedzie sie chwalil jak to
    zlego motocykliste zrobil na szaro.
    Niestety- porownanie KJ-ta, edukacji agresywnego kretyna do tresury psa jest
    tu jak najbardziej na miejscu- jesli stosujesz kij- to tak aby nie dac sie w
    zamian ugryzc. Inaczej to Ty jestes idiota.

    > Dla mnie tchórzliwy szczyl postępujący wedle tego schemtau zawsze takim
    > właśnie pozostanie, niezależnie czym jeździ.

    *** I zajebiscie- czyli zostajesz takim podtypem bohaterskiego Don Kichota,
    co to nawet wiatraka nie zaatakuje- bo czyn za malo chwalebny :)))