  • 41. Data: 2010-04-09 11:49:51
    Temat: Re: dzi? w warszawie na maczka
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-04-09 13:36, n...@s...com wrote:

    > http://www.allegro.pl/item991150043_hit_kamizelki_od
    blaskowe_z_nadrukiem_nawet_grafika.html

    Dzieki za namiar

    > A to ktos wogole patrzy w lusterka ?

    Nie wiem jak ty, ale ja jezdze i widze, ze wiekszosc jednak patrzy w
    lusterka. Fakt, nie 100%, ale nie generalizuje.

    > Wydaje mi sie ze raczej popierdolony.

    Jak wyglada popierdolony napis? Moze faktycznie bedzie "cool".
    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2010-04-09 11:56:13
    Od: n...@s...com

    On Fri, 09 Apr 2010 13:49:51 +0200, mleko <m...@m...ml> wrote:

    >Dzieki za namiar

    Prosz.

    >Nie wiem jak ty, ale ja jezdze

    Ja nie jezdze. Siedze sobie tylko przy kompie i w przerwach sesji
    motoracera 2 pisze majle na precle. Ale jak dorosne to sobie kupie
    motor.

    >Jak wyglada popierdolony napis?

    Noooo, nie jest normalny. Przeciez to oczywista oczywistosc.

    > Moze faktycznie bedzie "cool".

    Glidor chyba kiedys pisal ze cool jest passe.

    >Pozdrawiam
    Ja rowniez.

    newrom co niedlugo odejdzie od kompa bo ma szlaban na internet przez
    lykent.
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 43. Data: 2010-04-09 11:58:01
    Temat: Re: dziś w warszawie na maczka
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

    > czytam ta gupe dosc czesto, tylko sie prawie nie odzywam, natomiast tobie
    > polecam czytanie ze zrozumieniem i nie imputowanie komus slow, ktorych nie
    > napisal

    Jakoś nie widziałem u Ciebie krytyki tej linii na pręgu.
    Rozumiem że się z nią zgadzasz? Czy nie?

    --
    OGONek~

  • 44. Data: 2010-04-09 11:59:56
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> napisał w
    wiadomości news:hpn431$k8k$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "ZBYSZEK" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ale po co im lusterka jak i tak w nie nie patrza?

    W sumie racja - nieuzywany sprzęt parcieje...

    --
    OGONek~

  • 45. Data: 2010-04-09 12:01:01
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-04-09 13:40, KJ Siła Słów wrote:

    > Ano dla tego zajscie nie najwazniejsze.
    > Ale jesli zawinil a potem pyszczyl to uwierz mi ze gul skacze.

    Nawet jesli, to czy to upowaznia do urwania lusterka?
    Kibicom na stadionie tez gul skacze, wiec smialo moga rwac lawki.

    > Ale teraz to Ty mylisz pojecia. Urwac lusterko a zabic to nie sa
    > porownywalne w zaden sposob rzeczy.

    Nie, nie myle pojec, chodzi mi o odwet.

    > Acha, no to po co to tumaczenie ?
    > Debilom nie wytlumaczysz, daj se spokoj.

    E tam, sam tez nie raz zachowalem sie jak debil. Zawsze sie znalazl
    ktos, kto sprowadzil mnie na ziemie, pokajalem sie i do bledu
    przyznalem. Czlowiekiem jestem tylko.

    > Jak mowi to se mowi, na onecie nie takie rzeczy mowia/pisza.

    Nie wiem, nie czytam onetu.

    > Mnostwo sie rozni. Jak trafisz glowa w gorny rant drzwi przy 15 na
    > godzine to nawet kask nie pomoze.

    A jak koles, ktoremu urwano lusterko, 200m dalej bedzie zmienial pas i
    trafi w innego motocykliste, ktory ostatecznie owinie sie o slup. Wiem,
    powinien zjechac na pobocze i wezwac lawete, a nie jak ostatni debil
    jezdzic bez lusterka.

    > No nie wiem.
    > Moze jezdzij z gola dupa ?
    > ;-)

    Nie da sie. Za bardzo swoja dupe lubie.

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2010-04-09 12:02:48
    Od: Magic <m...@w...pl>

    OGONek~ pisze:
    > Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:hpn431$k8k$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > W sumie racja - nieuzywany sprzęt parcieje...

    Więc może w sumie to lusterko SAMO odpadło ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 47. Data: 2010-04-09 12:04:57
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > I dobrze, jeśli puszkarz zasłużył i jeśli wie za co. Bo to że tego tu nie
    > napisał nie oznacza że nie wie co zmalował. Nikomu się zazwyczaj nie chce BEZ
    > PRZYCZYNY stawać specjalnie po to, by urwać lusterko.
    > Taka jedna moja była też się wielce dziwiła że jej ujebali lusterko pod
    > blokiem jak zaparkowała auto zajmując prawie cały chodnik. Teraz zastanawia
    > się dwa razy zanim wybierze miejsce.

    Do tego nalezy dodac że wiekszosc nie wie jak sie jezdzi po rondach. Ma taka
    sierota skrecic w lewo na rondzi i jedzie cale na okolo prawym pasem - to
    nagminny przypadek. Potem są żale że źli inni kierowcy-bandyci trąbią... Na
    codzień masakra (mówię jako kierowca auta, na motocyklu juz nie zwracam na to
    uwagi - omijam szerokim łukiem i jadę dalej).

    Straszne ronda - nie do opanowania!

    --
    OGONek~

  • 48. Data: 2010-04-09 12:23:32
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    mleko pisze:

    > Kibicom na stadionie tez gul skacze, wiec smialo moga rwac lawki.

    Ale kibice to nie umieja przegrywac conajwyzej, a ryzyko motocyklisty
    jest duzo wieksze.

    > Nie, nie myle pojec, chodzi mi o odwet.

    jaki odwet jak to chodzi o sprzezenie zwrotne.
    Prawidlowe zachowania nagradzamy, zle karcimy.
    Jak tresura psa.

    > A jak koles, ktoremu urwano lusterko, 200m dalej bedzie zmienial pas i
    > trafi w innego motocykliste

    A to jest racja. Fakt ze po takiej akcji gosc moze ogolnie byc
    rozstrojony i nawet nie sam brak lusterka tu decyduje.

    > Nie da sie.

    Ty po prostu nie chcesz sie od nas az tak zdystansowac.
    :-)

    KJ

  • 49. Data: 2010-04-09 12:24:21
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-04-09 13:48, Magic wrote:

    > I dobrze, jeśli puszkarz zasłużył i jeśli wie za co. Bo to że tego tu
    > nie napisał nie oznacza że nie wie co zmalował.

    Bezkrytycznie stwierdziles, ze puszkarz winny, a motocyklista to swieta
    krowa.
    Ludzie, kurwa, opanujcie sie! Jest mnostwo debili,dresow, metali,
    satanow, ksiezy, masonow i innych pedalow, ktorzy jezdza na moto i robia
    glupoty. Wy bronicie kazdego, kto potrafi wrzucic jedynke, ma kask i
    pojedzie do przodu.

    >Nikomu się zazwyczaj nie
    > chce BEZ PRZYCZYNY stawać specjalnie po to, by urwać lusterko.
    > Taka jedna moja była też się wielce dziwiła że jej ujebali lusterko >pod

    Tydzien temu, wloklem sie samochodem za ciezarowka i astra cabrio.
    Zrobilo sie dwa pasy, wrzucilem kierunek, zjechalem na lewy pas i
    zaczalem wyprzedzac. Koles z astry zaczal to samo jak bylem na jego
    wysokosci.Opanowal sie i zaczal trabic, mrugac swiatlami i gestykulowac.
    Na swiatlach z astry wylazlo dwoch lysych, duzych kolesi i zaczeli isc w
    moja strone. Przyznam szczerze, ze poprostu spierdolilem na czerwonym,
    co bylo wg mnie logiczne i uzasadnione.
    Jesli ci kolesi sa pismienni, to pewnie na forum astra cabrio pisali jak
    to debil w terenowce chcial im zarysowac lakier i pozniej spierdalal.
    Dla mnie, nie wszyscy kierowcy astry cabrio, sa lysi i nie potrafia
    jezdzic.
    Mi chodzi jedynie o odrobine rozsadku.

  • 50. Data: 2010-04-09 12:26:00
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości

    > jaki odwet jak to chodzi o sprzezenie zwrotne.
    > Prawidlowe zachowania nagradzamy, zle karcimy.
    > Jak tresura psa.

    > Ty po prostu nie chcesz sie od nas az tak zdystansowac.

    Jak zwykle celny az boli :P

    --
    OGONek~