  • Data: 2002-06-12 21:52:12
    Temat: Re: dzierżawki od TP S.A.
    Od: Maciek <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powiedz mi jak ja mam wyluzowac jak ja czytam takie bzdury? Troche dziwi mnie fakt,
    ze
    tak powazny i dojarzaly facet jak Ty, ktory sie chyba nie jednym madrym postem
    wykazal na
    grupe pisze takie farmazony? Bo widzisz, jak cos piszesz to fajnie by bylo jak bys
    sie
    wykazal zrodlem takich informacji. No bo widzisz. Piszesz, ze TPSA nie zestawia lacz.
    Ja
    mowie, ze wystawia. Mowie to i mam dowod w postaci faktur. Od marca tego roku sa to 2
    lacza. Piszesz, ze TDC Polska nie podlacza nowych klientow, bo TPSA im nie dzierzawi
    lacz. No wiec ja dzownie do tej firmy (nr 0 801 338 333) i rozmawiam z Pania
    Magdalena
    Cichocka (o ile dobrze uslyszalem) no robie z siebie durnia bo... pytam czy to
    prawda, ze
    nie podlaczaja nowych klientow, bo im TPSA nie daje lacz. Ona mowi, ze podlaczaja.
    Wiec
    draze dalej i pytam, czy moze miesiac temu nie zestawiali lacz. Pani po chwili
    konsternacji odpowiada mi, ze: "TDC Internet zestawia lacza od poczatku kiedy
    powstala".
    No wiec wracajac do Twojej blyskotliwej wypowiedzi popartej wieloma dowodami "Ale
    pewnie
    oni tez nie wiedza o czym pisza. Ty zas na pewno wiesz." zaczynam sie zastanawiac czy
    masz zly dzien. Jesli tak, a tak sadze, bo watpie zeby taki madry czliwek jak Ty,
    ktory
    na pewno jest madrzejszy ode mnie w wielu dziedzinach zycia i pracy popelnil tak
    kardynalny blad. Wybaczam, jednak mam nadzieje, ze wiecej nie bedziesz wyslal (jak z
    reszta wiekszosc innych uzytkownikow) lagodnie rzecz biorac niepotwierdzonych
    informacji
    i nie bedziesz wprowadzal naprawde zainteresowanych w falsz i blad.

    Chetnie odpisal bym Ci na maila ale uwazam, ze zbyt dzuo sie czyta ostatnio takich
    glupich postow i mozna je nazwac "problamami polskiego internetu".

    Pozdrawiam wyrozumiale.
    Maciek