  • Data: 2002-06-13 12:02:49
    Temat: Re: dzierżawki od TP S.A.
    Od: Leszek Olszewski <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <3...@f...onet.pl>, s...@p...onet.pl
    says...

> [...]
    wykazal na
    > grupe pisze takie farmazony? Bo widzisz, jak cos piszesz to fajnie by bylo jak bys
    sie
    > wykazal zrodlem takich informacji. No bo widzisz. Piszesz, ze TPSA nie zestawia
    lacz. Ja
    > mowie, ze wystawia. Mowie to i mam dowod w postaci faktur. Od marca tego roku sa to
    2
    > lacza. Piszesz, ze TDC Polska nie podlacza nowych klientow, bo TPSA im nie
    dzierzawi
    > lacz. No wiec ja dzownie do tej firmy (nr 0 801 338 333) i rozmawiam z Pania
    Magdalena
    > Cichocka (o ile dobrze uslyszalem) no robie z siebie durnia bo... pytam czy to
    prawda, ze
    > nie podlaczaja nowych klientow, bo im TPSA nie daje lacz. Ona mowi, ze podlaczaja.
    Wiec
> [...]
    ktory
    > na pewno jest madrzejszy ode mnie w wielu dziedzinach zycia i pracy popelnil tak
    > kardynalny blad. Wybaczam, jednak mam nadzieje, ze wiecej nie bedziesz wyslal (jak
    > reszta wiekszosc innych uzytkownikow) lagodnie rzecz biorac niepotwierdzonych
    informacji
    > i nie bedziesz wprowadzal naprawde zainteresowanych w falsz i blad.
    >
    > Chetnie odpisal bym Ci na maila ale uwazam, ze zbyt dzuo sie czyta ostatnio takich
    > glupich postow i mozna je nazwac "problamami polskiego internetu".

    Dziwna sprawa. Moj wniosek lezy w TDC od 4 miesiecy i handlowcy
    (Gdansk/Warszawa) mowia, ze TPSA nie chce im dzierzawic kabli. Tj.
    mowia, ze czasem zdarzy sie ze sie uda, jednak regula jest taka ze sie
    nie udaje. Watpie ze klamia/nie chce im sie, bo w koncu maja ze mnie
    prowizje. Conajmniej 3 inne firmy z Trojmiasta odmowily mi podlaczenia
    poniewaz 'TPSA od stycznia nie dzierzawi kabli' i nie-mam-szans. Ludzie
    na newsach pisza, jak to im TPSA nie chce dzierzawic kabli.

    Moze cos w tym wszystkim jest? Moze Ty mieszkasz tam, gdzie rejon TPSA
    rzadzi sie innymi prawami niz inne rejony? A moze miales do tej pory
    duzo szczecia?

    Pozdr,
    Leszek