  • Data: 2010-12-28 23:39:35
    Temat: Re: dzielni stróże prawa
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 28 Dec 2010 22:30:24 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Hello J,
    >Ale nie jest ustawą - jest aktem niższego rzędu.

    >To dlaczego nie wpisali go do ustawy i nie skreślili pouczeń?

    Moze uznali ze minister zrobi to wystarczajaco dobrze :-P
    Albo nie chcieli kazdego punktu dyskutowac, bo to by za dlugo trwalo
    :-)
    Albo uznali ze minister w razie potrzeby szybko zmieni, a nie po pol
    roku :-)

    A czytales ustawe ? "w celu ujednolicenia". Jednolicie ma byc, a nie
    jednemu 100zl, a drugiemu pouczenie :-)

    J.