    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: dzielni stróże prawa
    Date: Tue, 28 Dec 2010 20:18:47 +0100

    W dniu 2010-12-28 19:56, Sebastian Kaliszewski pisze:
    (...)
    > Przeczytaj uważnie treść rzeczonej "podstawy prawnej". Ja, owszem,
    > przeczytałem.

    Owszem, przeczytałeś, ale jak już pisałem, to za mało...

    > Nie. To policja nadużyła prawa, bo nie było wyczerpania warunków
    > wymaganych w art 90. Sąd zachował się zgodnie ze zdrowym rozsądkiem.

    Twoja prywatna opinia, niepoparta żadnymi faktami.

    > Nie, to Ty nie rozumiesz słowa pisanego :)

    Już o tym pisałeś i wyszło, że jest wręcz odwrotnie.

    > Nie, to twój problem z wypowiadaniem myśli.
    >
    > Napisałeś kompletny nonsens, który skwapliwie wyciąłeś z cytatów, ale Ci
    > go przypomnę:
    >
    > "Niestety zgodnie z prawem obywatel RP na terenie RP ma prawo odmówić
    > mandatu i spokojnie pojechać dalej nie bojąc się, że sąd mu coś dołoży w
    > bliżej nieokreślonej przyszłości."
    >
    > To zdanie nie ma sensu.

    Przykro mi - sens ma bardzo jasno przedstawiony i poniżej udowadniasz,
    że nawet zrozumiałeś co napisałem (choć nie do końca).

    > BTW. owszem, sąd mu coś dołoży. Z punktami włącznie.

    Aha, czyli najpierw sensu nie ma, po czym sens się nagle pojawia.

    > Pod oczywistym
    > warunkiem, że policja dowiedzie winy przed sądem.

    Nie ma takiej potrzeby.

    > Ktoś tu pisał o rozumieniu słowa pisanego?

    Owszem, nawet ja, nadal masz z tym problemy.

    > Otoczenie innych pojazdów czyli jeden pojazd ponad 100 metrów dalej :)

    U Ciebie wyszło już kilkaset metrów, ale to i tak nieistotne, ponieważ
    subiektywna relacja autora narzekań nie daje materiału do oceny tych
    odległości.

    > Skorzystaj, misiu, ze swej własnej rady. :)

    Wiesz, jak już bardzo chcesz się bawić w podobne teksty, to przyjmij
    do wiadomości, że takie zachowane świadczy o braku argumentów oraz
    kiepskiej kondycji intelektualnej.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.