  • Data: 2003-09-29 20:55:08
    Temat: Re: dzielenie NEO
    Od: "owz" <o...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Xeite [x...@o...pl] napisał:

    > "owz" <o...@N...pl> wrote

    > Sa na to sposoby, moze nie 100% ale wystarczajace zeby odwiedzili cie
    > smutni panowie i sprawdzili czy nie dzielisz lacza po za lokal. Moj
    > znajomy przekonal sie o tym a jego rodzice do dzis splacaja kare,
    > pare tysiakow... Na szczescie ja mam neo sam dla siebie i nie
    > zamierzam sie z nikim dzielic. :]

    Ja całe szczęście nie korzystam z Neo tylko z mojej ukochanej symetrycznej
    radiówki :) gdzie mogę sobie dzielić ile chcę i jak chcę:). Mam jeszcze
    takie pytanie czy gdyby podzielić Neo na zasadzie: modem podpięty pod komp,
    który jest serwerem, do serwera wpięty hub i przez hub rozdzielone na dwa
    kompy. Wtedy wszystkie połączenia wychodziły by z jednego kompa. Da się
    wtedy uniknąć wizyty tych miłych panów??
    --
    owz
    owz<at>14<dot>pl