  • Data: 2003-09-30 13:16:01
    Temat: Re: dzielenie NEO
    Od: "Bartosz \"Beerman\" Mierzwiak" <b...@u...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Xeite napisał:

    > Sa na to sposoby, moze nie 100% ale wystarczajace zeby odwiedzili cie smutni
    > panowie i sprawdzili czy nie dzielisz lacza po za lokal.
    [ciach]

    I co ? Twoj znajmomy pozwolil im bez nakazu sadowego buszowac po
    mieszkaniu w poszukiwaniu kabli wychodzacych do innych lokali ?
    W jaki sposob stwierdzili ze po tych kablach "udostepnia" sie
    neostrade ? Pozwolil im sprawdzic konfiguracje routera
    "udostepniajacego" ta neostrade ? Na jakiej podstawie stwierdzili
    zlamanie umowy ? Moze zdradzisz dla odmiany jakies konkrety ?
    Przyklad: jezli postawie serwer proxy podpiety poprzez neostrade,
    i udostepnie roznorakie uslugi dla sieci lokalnej poprzen tenze serwer
    proxy, to nie udostepniam lacza, a jedynie zasoby mojego komputera
    podpietego przez neostrade do internetu.
    Kupy sie IMO nie trzyma to co mowisz . ;/

    pozdrawiam. B.

    PS. Nie uzywam i nie dziele neostrady, pytam zupelnie teoretycznie ;)