    From: "owz" <o...@N...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: dzielenie NEO
    Date: Mon, 29 Sep 2003 20:17:06 +0000 (UTC)

    Przemek Ostrowski [p...@e...pw.edu.pl] napisał:

    > Mozna sie domyslac na podstawie np zwiekszonego TTL,dużej liczby
    > numerów sekwencji połączeń TCP/IP albo wolumenu ruchu generowanego
    > przez użytkownika.
    > Jezeli Cię to zagadnienie interesuje to poszukaj sobie w necie
    > informacji o sposobach skanowania sieci za firewallem/proxy i
    > znajdziesz wyczerpującą odpowiedź na swoje wątpliwości.
    > Nie mowiac o kablach ktore sie wija po korytarzu lub za oknami.Samo
    > dzielenie neo nie jest przestępstwem, tylko udostepnianie poza
    > lokal.Jezeli chcecie, to załóżcie organizacje lub inny byt w
> [...]

    Nie zaznaczylem ze problem nie dotyczy mnie tylko kolegi mieszkajacego pod
    poznaniem. jest ten problem, że nie mieszka w bloku, chce podzielic Neo na 2
    kompy z czego jeden to stoi w domku sasiada i kabel trzeba puscic miedzy
    dwoma domami. Na iDSL ich nie stac a w okolicy nie ma zadnego innego ISP
    (zadneje radiowki, nic...). Organizacji tez raczej nie beda zakladac bo to
    koszty pociaga za soba. Ale mysle ze najlepszym rozwiazaniem byloby
    stworzenie sieci radiowej do ktorej bylo by NEO podpiete. I tu kolejne
    pytanie: jaki zasieg maja takie karty i czy to wogole bedzie rozsadnie
    dzialac. Z gory dzienki.
    --
    owz
    owz<at>14<dot>pl