  • 31. Data: 2010-04-09 11:14:08
    Temat: Re: dziś w warszawie na maczka
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-04-09 13:03, Kuczu wrote:

    > Niestety za pozno. Piszac tutaj pare razy mimowolnie nim zostales.

    Nie, wchodzac do burdelu, nie staje sie automatycznie stalym klientem.

    > Urywaj lusterka.

    Przeciez pisalem, ze nie chce, a nie ze chce.

  • 32. Data: 2010-04-09 11:23:14
    Temat: Re: dzi? w warszawie na maczka
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-04-09 13:13, n...@s...com wrote:

    > Kup sobie oczojebna kamizelke z wielkim napisem 'nie jestem preclem'.

    Gdzie takie mozna zanabyc? Najlepiej, aby z przodu napis byl w negatywie
    - duzy, coby w lusterku dalo sie latwo odczytac. Z tylu normalny.

  • 33. Data: 2010-04-09 11:24:08
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

    > Użytkownik "zenzen" <z...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > kolina smutny trollu, az tu cie przywialo?

    Oooo i kolege co to twierdzi ze nie chce do motocyklistów doplacac na
    autostradach i ze te paskarskie oplaty są słuszne tez tu przywiało :-)

    --
    OGONek~

  • 34. Data: 2010-04-09 11:25:30
    Od: "ZBYSZEK" <z...@p...onet.pl>

    i jak kierowcy mają spoglądać w lusterka ? jak debile je urywaja?

  • 35. Data: 2010-04-09 11:34:56
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@g...com>

    Użytkownik "ZBYSZEK" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >i jak kierowcy mają spoglądać w lusterka ? jak debile je urywaja?
    ale po co im lusterka jak i tak w nie nie patrza?

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 36. Data: 2010-04-09 11:36:55
    Od: n...@s...com

    On Fri, 09 Apr 2010 13:23:14 +0200, mleko <m...@m...ml> wrote:

    >Gdzie takie mozna zanabyc?

    http://www.allegro.pl/item991150043_hit_kamizelki_od
    blaskowe_z_nadrukiem_nawet_grafika.html

    > Najlepiej, aby z przodu napis byl w negatywie
    >- duzy, coby w lusterku dalo sie latwo odczytac.

    A to ktos wogole patrzy w lusterka ?

    >Z tylu normalny.

    Wydaje mi sie ze raczej popierdolony.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 37. Data: 2010-04-09 11:37:24
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hpn2op$8hc$...@p...nask.net.pl...

    > Oooo i kolege co to twierdzi ze nie chce do motocyklistów doplacac na
    > autostradach i ze te paskarskie oplaty są słuszne tez tu przywiało :-)

    czytam ta gupe dosc czesto, tylko sie prawie nie odzywam, natomiast tobie
    polecam czytanie ze zrozumieniem i nie imputowanie komus slow, ktorych nie
    napisal

  • 38. Data: 2010-04-09 11:40:11
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    mleko pisze:
    > NIe wazne, czy koles w aucie zawinil, czy tez nie.

    Ano dla tego zajscie nie najwazniejsze.
    Ale jesli zawinil a potem pyszczyl to uwierz mi ze gul skacze.

    > Czy jak zgine na moto, nie ze swojej winy, to rodzina
    > musi zabic winowajce?

    Ale teraz to Ty mylisz pojecia. Urwac lusterko a zabic to nie sa
    porownywalne w zaden sposob rzeczy.

    > Zachowujecie sie jak debile.

    Acha, no to po co to tumaczenie ?
    Debilom nie wytlumaczysz, daj se spokoj.

    > Jak inny burak mowi, ze otworzy drzwi,

    Jak mowi to se mowi, na onecie nie takie rzeczy mowia/pisza.

    > Czym sie rozni
    > otwarcie drzwi od uwalenia lusterka?

    Mnostwo sie rozni. Jak trafisz glowa w gorny rant drzwi przy 15 na
    godzine to nawet kask nie pomoze.

    > tylko jak to pokazac na
    > drodze, aby mnie z wami nie kojarzono?

    No nie wiem.
    Moze jezdzij z gola dupa ?
    ;-)

    KJ

  • 39. Data: 2010-04-09 11:46:52
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "mleko" napisał

    > Ludziska, o czym wy piszecie? Czytam te wasze komentarze i oczom nie
    > wierze.

    *** O realnym swiecie.

    Gosc na moto z premedytacja rozwalil innemu lusterko i uciekl, a
    > wy staracie sie go bronic doszukujac sie bledow w "zeznaniu" i winy
    > puszkarza. NIe wazne, czy koles w aucie zawinil, czy tez nie. Debil na
    > moto rozwalil mu lusterko z premedytacja i to jest fakt.

    *** Na szczescie to tylko Twoje przesiakniete polityczna poprawnoscia
    zdanie. Pare lat temu uczestniczylem w podobnej akcji- tyle ze facet spisal
    sobie numery i poskarzyl sie policji. Najpierw proba zastraszania przez
    lokalnego szeryfa, ktorego poslalem na drzewo, potem ze cztery rozprawy w
    sadzie grodzkim, gdzie poprzestalem na opisie zdarzenia i przesluchaniu
    powoda samodzielnie w obecnosci sadu. Byla nawet wizja lokalna na
    skrzyzowaniu z udzialem policji. Skonczylo sie uniewinnieniem- sedzina w
    uzasadnieniu wyroku dala pajacowi oglednie do zrozumienia, ze powinien sie
    cieszyc, ze stracil tylko lusterko, bo gdyby w wyniku jego radosnego manewru
    (do ktorego sie za nic nie chcial przyznac, tylko mataczenie mu kiepsciutko
    szlo) stalo sie cos mnie i mojej zonie jadacej na tylnym siodelku to
    pierdzialby znacznie cieniej.
    Wybaluszone galy petenta- bezcenne! Tym bardziej, ze obnosil sie ze swoimi
    znajomosciami w sadzie.

    > Czy jak ktos mi wymusi na moto pierwszenstwo, dojdzie do kolizji i zlamie
    > noge, to ja tez musze zlamac noge winowajcy aby bylo sprawiedliwie? Czy
    > jak zgine na moto, nie ze swojej winy, to rodzina musi zabic winowajce?

    *** A czyjesz roznice miedzy zlamaniem nogi lub karku, a lusterka? No to
    przystaw zwierciadelko do tej sytuacji z drugiej strony.

    > Zachowujecie sie jak debile. Jak inny burak mowi, ze otworzy drzwi, jak
    > moto bedzie sie przeciskac w korku to jak reagujecie? Czym sie rozni
    > otwarcie drzwi od uwalenia lusterka?

    *** Tym czym rozni sie urwanie komus guzika od spodni, od wybicia mu
    wszystkich zebow naraz.

    > Cale szczescie, ze nie jestem "preclem", tylko jak to pokazac na drodze,
    > aby mnie z wami nie kojarzono?

    *** ROOOOTFL !!! Kiedys precle to byly miekie kozie palki z internetu, a
    tera jestesmy ZLI !!! Plakaaat- oddawaj moj znaczek! Chcem byc rozpoznawanym
    preclem!
    Pozdr
    Jarecki

  • 40. Data: 2010-04-09 11:48:59
    Od: Magic <m...@w...pl>

    mleko pisze:
> [...]
    > puszkarza. NIe wazne, czy koles w aucie zawinil, czy tez nie. Debil na
    > moto rozwalil mu lusterko z premedytacja i to jest fakt.

    I dobrze, jeśli puszkarz zasłużył i jeśli wie za co. Bo to że tego tu
    nie napisał nie oznacza że nie wie co zmalował. Nikomu się zazwyczaj nie
    chce BEZ PRZYCZYNY stawać specjalnie po to, by urwać lusterko.
    Taka jedna moja była też się wielce dziwiła że jej ujebali lusterko pod
    blokiem jak zaparkowała auto zajmując prawie cały chodnik. Teraz
    zastanawia się dwa razy zanim wybierze miejsce.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj